فونیکسریمکسبهتام

ویژه برنامه‌های فرهنگی مترو به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)

عصر خودرو- معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت علی(ع) در ایستگاه‌های منتخب مترو خبر داد.

ویژه برنامه‌های فرهنگی مترو به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد بنی حسن معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه هدف اصلی از اجرای این ویژه برنامه‌ها را گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی بیان کرد و اظهار داشت: از ابتدای ماه پربرکت رجب ویژه برنامه‌های هنری و فرهنگی در ایستگاه‌های مترو در حال اجراست که با توجه به نزدیک شدن به میلاد باسعادت مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) این برنامه‌ها شادتر و پررنگ‌تر در شهر زیرزمینی پیگیری می‌شوند.

    وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی مترو در این ایام اجرای موسیقی است که گروه‌های مختلف با اجرای قطعات با موضوع ایام ماه رجب و میلاد حضرت علی (ع) در ایستگاه‌های منتخب مترو به هنرنمایی می‌پردازند.

    معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، افزود: به همین مناسبت برنامه های مختلف هنری در قالب گروه های نمایشی به صورت پرده خوانی با موضوع آموزش شهروندی به بیان مسایل و مشکلات مترو تهران می پردازند همچنین منقبت خوانی نیز در ایستگاه امام خمینی(ره) و دروازه دولت برگزار می شود.

    بنی حسن در ادامه گفت: به منظور ایجاد فضای با نشاط اجرای جشن ویژه مسافران مترو در ایستگاه‌های منتخب، در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در حال انجام است که شامل بخش‌های متنوع مانند اجرای موسیقی، مسابقه مخصوص مسافران، تواشیح و دیگر برنامه‌ها است.

    وی همچنین از برپایی نمایشگاه عکس و پوستر خورشید ولایت در ایستگاه 15 خرداد و تئاتر شهر خبر داد و گفت: نمایشگاه صدای پای پدر نیز در ایستگاه امام خمینی(ره) و میدان ولیعصر (عج) و ارم سبز برپاست.

    معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهر برداری مترو تهران افزود: نمایشگاه پیامبر خوبی ها نیز به مناسبت مبعث  پیامبر(ص) در ایستگاه پیروزی، تهرانپارس  برگزار می شود.

    بنی حسن با اشاره به برپایی کارگاه‌های هنری در قالب خوشنویسی و نگارگری افزود: این کارگاه‌ها در ایستگاه‌های تئاتر شهر و دروازه دولت پذیرای مسافران علاقه‌مند به هنر هستند.

    وی در پایان گفت: همچنین در ایستگاه های مترو با استفاده از طرح هایی با موضوعات مرتبط نظیر ایام اعتکاف و ولادت حضرت علی (ع) که شامل متن‌های ادبی، داستانک و روایت‌های دینی هستند اقدام به فضاسازی محیطی کردیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو