فونیکسریمکسبهتام

آغاز حفاری خط ۶ مترو به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

عصر خودرو- شهردار منطقه ۲۰ در نشست با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از آغاز حفاری مکانیزه خط ۶ مترو به سمت حرم مقدس خبر داد.

آغاز حفاری خط ۶ مترو به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع)
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، آیت الله محمد محمدی ری شهری عضو خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ضمن ابراز خرسندی از عملکرد شهرداری گفت: شهرری مرکز توجه مردم تهران، ایران و حتی علاقه مندان اهل بیت(ع) در سراسر جهان است که همین مهم وظیفه خدمتگزاری و خدمات رسانی را حساس تر و مضاعف می‌کند.

    آیت الله ری شهری با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) افزود: انسان باید از وقت و فرصتی که در این دنیا دارد چنان استفاده کند که هر روزش نوروز باشد و هر روز به کمال و قرب الهی نزدیک‌تر شود تا مورد رحمت پروردگار قرار بگیرد.

    عضو خبرگان رهبری ادامه داد: کار کردن دو جنبه مادی و معنوی دارد که از نظر اسلام مادیت از معنویت و معنویت از مادیت می جوشد، اگر نیت را قرب الهی در نظر بگیریم، کار هم برکت پیدا می کند و انسان بیش از پیش به سمت کمال و رحمت الهی حرکت می کند و به این صورت هم جنبه اجتماعی و خدماتی کار که برای جامعه است، انجام می شود و هم جنبه فردی آن که برای خودش است تحقق می یابد.

    تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) کسب توفیقات روز افزون و مشمول دعای سه امامزاده بزرگوار آرمیده در شهرری را برای خدمتگزاران و مدیران شهرداری منطقه 20 خواستار شد.

    در ادامه سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله مدیریت شهری این منطقه گفت: توسعه خط 6 متروی تهران از ایستگاه دولت آباد به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از مهمترین اولویت های مدیریت شهری است که حفاری تونل این مسیر با حرکت دستگاه بی تی ام از فردا آغاز می شود.

    صفوی با اشاره به اینکه همزمان با حفاری تونل مترو، عملیات کارگاهی و عمرانی ایستگاه های بین مسیر نیز انجام می شود، افزود: خط 6 متروی تهران از ایستگاه دولت آباد به طول 6 کیلومتر با گذر از صفائیه، شهید غیوری، میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و ضلع شرق حرم توسعه می یابد تا دسترسی شهروندان به این حرم شریف بیش از پیش تسهیل شود.

    وی در خصوص اقدامات مدیریت شهری منطقه 20 در سال 95 نیز گفت: ساخت دو مسجد و مساعدت 5 میلیارد تومانی به 170 مسجد و مرکز مذهبی، توسعه زمین های چمن مصنوعی، ویژه برنامه های مناسبتی در ایام ملی و مذهبی، دیدار با 200 خانواده محترم شهید، کمک و بهسازی 122 مدرسه، راه اندازی 6 مرکز میوه و تره بار، توسعه خدمات بهداشتی و رفاهی، توسعه 24 هکتار فضای سبز و ساخت 40 هکتار بوستان جدید شهری از اقدامات شاخص مدیریت شهری این منطقه در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان بوده است.

    بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، شهردار منطقه 20 ، احداث و بهره برداری از پل روگذر تقی آباد که رفع ترافیک سنگین خیابان ورامین از مهمترین پیامد آن بود را از دیگر اقدامات مهم سال 95 برشمرد.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو