فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راه مازندران خبر داد

آغاز محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در مازندران

عصر خودرو- رئیس پلیس راه مازندران از آغاز محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در استان خبر داد.

آغاز محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در مازندران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، علیرضا قدمی  با اعلام برنامه محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه، تاکید کرد که جاده کندوان از 14 تا 23 جمعه شب یک طرفه می شود.

    رییس پلیس راه استان افزود: اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت 12 امروز چهارشنبه آغاز شده و تا 6 بامداد روز شنبه 26 فروردین ادامه خواهد داشت. همچنین در این مدت تردد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

    وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 25 فروردین از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23 همین روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود. همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.

    قدمی گفت: تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است. تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 22 امروز (چهارشنبه) و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری ممنوع است.

    وی افزود: تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 22 روز جمعه 25 فروردین از جاده فیروزکوه ممنوع است.

    قدمی خاطر نشان کرد: براساس پیش بینی هواشناسی منطقه سیاه بیشه، در حال حاضر هوای جاده کندوان بارندگی و دمای آن 10 درجه است و اواخر وقت نیز با کاهش ابر همراه خواهد بود. همچنین هوای روز پنجشنبه نیز در این منطقه صاف همراه با افزایش دما پیش بینی شده است. بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه، هوای روز جمعه در جاده کندوان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو