فونیکسریمکسبهتام

کمپین امنیت راه چری روز به روز در حال رشد است

عصر خودرو: ششرکت چری با هدف قرار دادن بالاترین قشر سیستم آموزشی یعنی اساتید و معلمان خطرات مربوط به عبور از جاده را آموزش داد.با همکاری آموزشگاه زبان شکوه معلمان در خصوص امنیت راه ها آموزشی شامل بستن کمربند و عبور از جاده را دیدند.

کمپین امنیت راه چری روز به روز در حال رشد است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، شرکت چری کمپین امنیت جاده ها را از سال پیش آغاز کرده است و از آنروز به بعد از این کمپین استقبال زیادی شده است به طوری که هر روز از روز پیش بزرگتر شده است .
مدیر برندینگ شرکت چری تایید کردند :شرکت چری امنیت جاده ها را اولویت اول خود قرار داده است که می توان آن را در محصولات شرکت مانند تیگو 5 و آریزو 5 دید و در این راستا دارای گواهینامه 5 ستاره امنیت CNCAP می باشد که بیشترین امتیاز در امنیت است. ما با توجه به حس مسئولیت پذیری مردم می خواهیم به این هدف دست پیدا کنیم و این مهم است که همه مردم بدانند که شرکت چری  جهت ادامه تحصیلات که می بایست بخشی از فرهنگ شود به عنوان یک برنامه می نگرد نه نه فقط به عنوان یک راه حل.
لازم به ذکر است این مراسم از جانب افراد محلی مانند افسر پلیس جناب آقای کفراشی حمایت شده بود. ایشان در این مراسم گفت: این کمپین یک شروع بسیار عالی است که می بایست از همه جهات پشتیبانی شود و همچنین با همکاری جناب آقای ارشیا شکوه در این کمپین در بیش از 100   شعبه در سراسر کشور اجرا خواهد شد . مردم و خانواده  های ایرانی این کمپین را حمایت و با علاقه  به عنوان یک حرکت بزرگ در صنعت خودروسازی کشوردنبال می کنند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط