فونیکسریمکسبهتام

حضور گروه سایپا در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

عصر خودرو: گروه خودروسازی سایپا به منظور معرفی توانمندی ها و دستاوردهای مالی و اقتصادی در بازار سرمایه با حضور چشمگیر در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فعالیت های مختلف این حوزه را در معرض دید علاقه مندان و متخصصان قرار داد.

حضور گروه سایپا در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با حضور علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، روسای کل بانک مرکزی و بیمه مرکزی، رییس سازمان بورس اوراق بهادار و جمعی از مدیران ارشد حوزه اقتصادی و صنعت مالی کشور در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

هدف از برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، آشنایی عموم مردم با مفاهیم بورس و آگاهی بخش در خصوص فعالیت در بازار سرمایه و همچنین بررسی فرصت های اقتصادی در این بازار است.

براساس این گزارش، گروه خودروسازی سایپا نیز در راستای معرفی توانمندی ها و دستاوردهای مختلف صنعتی و عملکرد مالی و بورسی خود، در نمایشگاه مذکور حضوری فعال دارد و بخشی از دستاوردها و موفقیت های خود را در معرض دید عموم علاقه مندان، متخصصان و کارشناسان قرار داده است.

این گزارش می افزاید، در اولین روز برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، ولی اله سیف رییس کل بانک مرکزی و هیئت همراه از غرفه گروه خودروسازی سایپا در محل نمایشگاه بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت های گروه سایپا قرار گرفتند.

گفتنی است گروه خودروسازی سایپا با 15 شرکت تولیدی، بورسی و سرمایه گذاری شامل: سایپا، پارس خودرو، زامیاد، سرمایه گذاری سایپا، رایان سایپا، پلاسکوکار، سایپا آذین، سایپا شیشه، سرمایه گذاری نیوان ابتکار، ایندامین، فنرسازی زر، رادیاتور ایران، سایپادیزل، سرمایه گذاری رنا و سپهر باستان در فضایی به مساحت 350 متر مربع در سالن خلیج فارس محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران حضور دارد.

شایان ذکر است دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از 26 تا 29 فروردین ماه جاری ساعت 9 تا 17 پذیرای عموم علاقه مندان، صنعتگران، متخصصان و کارشناسان است.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
      آرشیو