فونیکسریمکسبهتام

جزییات قیمت انواع خودروهای صفر در بازار تهران + جدول

عصر خودرو- به‌رغم اینکه بازار خودرو در آخرین هفته فروردین ماه همچنان در رکود فصلی به‌سر می‌برد؛ اما قیمت‌ محصولات داخلی در بازار با رشد مواجه شده است. موضوعی که به گفته فعالان بازار موجب شده که معاملات در بازار به پایین‌ترین حد خود برسد.

جزییات قیمت انواع خودروهای صفر در بازار تهران + جدول
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از ایران جیب، افزایش قیمت خودروهای داخلی در حالی توسط برخی از شرکت‌های خودروساز رقم خورده است که بازار خودرو به رسم هر سال در رکود فصلی ناشی از عدم تقاضا به‌سر می‌برد. با وجود آنکه هر سال در مقطع زمانی فروردین و اردیبهشت‌ماه بازار چشم انتظار رونق ماه‌های تابستان می‌ماند و با اندک معاملات سعی در زنده ‌ماندن دارد، اما به گفته فعالان بازار با افزایش قیمت محصولات توسط برخی از شرکت‌ها، اندک معاملات صورت گرفته در این بازار نیز به حالت تعلیق در آمده است. آنگونه که گفته می‌شود افزایش قیمت محصولات داخلی به‌دلیل افزایش هزینه‌های دولتی ناشی از بیمه و اعمال مجوزهای افزایش قیمت سال‌های گذشته‌ شورای رقابت بوده است؛ مجوزهایی که خودروسازان طی سال گذشته از آن استفاده نکردند و آنگونه که به‌نظر می‌رسد تاخیر در اجرای آن با هدف موکول کردن به سال جدید بوده است.

    اگرچه معمولا هر سال در این مقطع زمانی بازار با رکود مواجه است و خرید و فروش چندانی در بازار صورت نمی‌گیرد، اما آنگونه که به‌نظر می‌رسد افزایش قیمت محصولات موجب شده که معاملات به پایین‌ترین سطح خود در بازار برسد. به گفته نمایشگاه‌داران خودرو پایتخت، طی هفته جاری قیمت محصولات خودروسازان در بازار بین 100 تا 500 هزار تومان افزایش یافته است. کاهش معاملات در حالی است که معمولا مشتریان قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری تمایلی به خرید و فروش خودرو از خود نشان نمی‌دهند؛ بنابراین فعالان بازار خودرو با توجه به در پیش بودن انتخابات و پس از آن ماه رمضان پیش‌بینی می‌کنند که وضعیت بازار خودرو در وضعیت رکودی‌ بیشتری قرار گیرد.

    قیمت کلیه خودروهای صفر در بازار تهران - پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه 96 :

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو