فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین:

۲۳ میلیون تردد در جاده های استان قزوین ثبت شد

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در فروردین ماه امسال بیش از ۲۳ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۸۱۱ تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید.

۲۳ میلیون تردد در جاده های استان قزوین ثبت شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  افشین پیرنون در این باره اظهار داشت: دستگاه‌های تردد شمار اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در جاده‌های استان اطلاعات مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و رعایت نشدن فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان قزوین را به ثبت می‌رساند.

    وی بیان کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از 46  سامانه تردد شمار برخط راه‌ها در محورهای مواصلاتی استان قزوین، مجموع آمار تردد ثبت شده در فروردین ماه سال جاری 23  میلیون و112 هزار 811 وسیله نقلیه بوده که حدود 11.6 درصد از این تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یادآورشد: بزرگراه ساوه - بویین ‌زهرا با 54 هزار و 577 وسیله، بیشترین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است.

    پیرنون یادآورشد: متوسط نرخ جریان ترافیک شامل تعداد کل خودروهایی که در یک ساعت از یک مقطع عبور می‌کند در سطح راه‌های مواصلاتی استان قزوین معادل 658 وسیله نقلیه در ساعت بوده، که بیشترین نرخ این جریان ترافیکی مربوط به آزاد راه آبیک به قزوین با نرخ جریان تردد 2251 وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

    وی سرعت متوسط تردد در شبکه راه‌های استان قزوین را 86 کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین سرعت متوسط در این مدت 98 کیلومتر در ساعت مربوط به آزادراه زنجان - قزوین بوده است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تصریح کرد: بیشترین میزان ترافیک در فروردین ماه سال جاری مربوط به 12 فروردین در آزاد راه قزوین به کرج با ثبت تردد 87 هزار و 572 وسیله نقلیه و کمترین نرخ جریان ترافیک با 152 تردد وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور قدیم رودبار به کوهین بوده است.

    پیرنون گفت: در ماه گذشته تعداد 597 هزار و 691 خودرو معادل 2.76 درصد از کل تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین دارای تخلف سرعت بوده است و 23 درصد وسایل نقلیه فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکرده‌اند.

    وی اضافه کرد: بیشترین تخلف مربوط به رعایت نکردن فاصله طولی مجاز مربوط به آزادراه قزوین به آبیک با 428 هزار و812 وسیله نقلیه بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو