فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه /۹ اردیبهشت ۹۶

توقف خوردویی ها پشت چراغ قرمز

عصر خودرو- امروز شنبه ۹ اردیبهشت ماه، گروه خودرو علی رغم شروع سبز خود، پایانی سرخ داشت از این رو شاخص گروه با افت جزئی ۳۳ واحدی در مدار ۱۹ هزار و ۴۹۶ واحد ایستاد.

توقف خوردویی ها پشت چراغ قرمز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، در این روز سهامدارن تعداد 239 میلیون سهام و حق تقدم از گروه خودرو به ارزش معاملاتی 32 میلیارد تومان در 16 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.
    گرچه امروز لیدرهای گروه روزی متعادل و منفی را پشت سر گذاشتند، اما نمادهای خفنر، خکاوه، خاور، خموتور و خمحور روز پرتقاضایی داشتند، در این میان خموتور و خاور در قمیت های 330 و 94 تومان صف خرید کوچکی تشکیل داده بودند، صف خاور در میانه بازار 9 میلیون بود که نهایتا به زیر یک میلیون تنزل کرد.
    نماد خفنر نیز که از 6 اردیبهشت پس از مجمع سالیانه و عدم تقسیم سود بازگشایی شده بود به دلیل عدم کشف قیمت در آن روز، امروز بدون محدودیت نوسان بازگشایی شد و در یک روز معادل 43 درصد بازدهی نصیب سهامدارن کرد و سهم با صف کوچکی در قمیت پایانی 389 تومان به کار خود خاتمه داد.
    در طرف مقابل ختراک و خدیزل جزو سرخترینهای گروه بودند و خدیزل درقیمت 416 تومان پایانی صف فروش کم حجمی داشت.
    خساپا امروز را در قیمت 134 تومان پایانی با افت 0.89 درصدی به پایان برد، حقوقی سهم 4.2 میلیون خریدار و 3.6 میلیون فروشنده بود، این سهم حمایت 128 تومانی و مقاومتهای 142، 153، 170 و 198 تومانی را پیش رو دارد، درصورت رشد قیمتی خساپا شاهد رشد دسته جمعی گروه خواهیم بود.
    خوردو نیز در حوالی صفر منفی قرار داشت و امروز را با قیمت پایانی 279 تومان به پایان برد، وملی به عنوان سهامدار عمده امروز 530 هزار از این سهم خریداری کرد.
    خپارس پس از رشد سریعی که تجربه کرد امروز هم مثل دو روز معاملاتی قبل در مدار نزول جایی گرفت ودر حاشیه صفر منفی قیمت پایانی 115تومان را تجربه کرد.
    در مجموع امروز خکاوه مثل روزهای دیگر رشد  سریع داشت، خاور بی تفاوت به جو گروه صف خرید بود و نمادهای خودرو و خساپا در حوالی صفر منفی بودند، اما باتوجه به 14 روز کاری باقی مانده تا انتخابات به نظر می رسد در روزهای پایانی مدت مذکور شاهد رشد سریع  گروه خودرو و نمادهای لیدر بورس باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو