فونیکسریمکسبهتام

سیتی گروپ:

ممکن است اپل، تسلا را بخرد

عصر خودرو- موسسه سیتی گروپ فهرست هفت شرکتی را که ممکن است جزو اهداف شرکت اپل برای خرید باشند، منتشر کرد که در بین آنها نام تسلا به چشم می‌خورد.

ممکن است اپل، تسلا را بخرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو » ، سیتی گروپ می‌گوید، تسلا جزو شرکتهایی است که اپل ممکن است وسوسه شود، دارایی 250 میلیارد دلاری خود را با خرید آن به کار بیندازد.

    دستور العمل مالیاتی جدید دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که ماه گذشته ابلاغ شد، به شرکت‌های چندملیتی اجازه می‌دهد که سود خود در خارج از آمریکا را با مالیات 10 درصدی به جای مالیات 35 درصدی کنونی به آمریکا بازگرداندند.

    جیم سووا تحلیلگر سیتی گروپ گفت: از آنجا یکی از اولویت های اصلی دولت آمریکا اینست که شرکت های آمریکایی سرمایه های خود در خارج را با مالیات کمتر به کشور بیاورند، ممکن است اپل نیاز بیشتری برای به کار انداختن سرمایه اش داشته باشد.  

    تسلا ماه گذشته با بدست آوردن ارزش بازار 51 میلیارد دلاری تیتر رسانه ها شد. در حال حاضر تسلا  1.7 میلیارد دلار ارزش بیشتری نسبت به جنرال موتورز، بزرگترین خودروساز آمریکا، دارد. ارزیابی وال استریت از ارزش بازار تسلا بیشتر بر مبنای پتانسیل ها است نه محصولات و خدماتی که این شرکت تاکنون به مشتریان ارائه کرده است.

    اپل تابحال صریحا علاقه اش را برای ورود به صنعت خودرو نشان داده است و تعدادی از مهندسان این شرکت در حال کار روی پروژه ای موسوم به "تیتان" هستند. اپل اخیرا مجوز تست فن آوری خودران را از مسئولان ایالت کالیفرنیا دریافت کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم