فونیکسریمکسبهتام

ایکس ۲۲ محصول مورد درخواست بازار خودرو ایران

عصر خودرو- بازار خودرویی ایران به سرعت شاهد تغییراتی است که خواستگاه آن جامعه بزرگ مصرف کنندگان می‌باشد. مسیری که به سرعت در حال افزایش تقاضا بوده و تولید کنندگان در ارائه محصولات جدید رقابت فشرده ایی در این بخش آغاز نموده اند.

ایکس ۲۲ محصول مورد درخواست بازار خودرو ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در آذر ماه سال 1395 شرکت مدیران خودرو جدیدترین محصول خود را با نام ایکس 22 با جامعه هدف مشتریان جوان به بازار خودرویی ایران معرفی کرد. محصولی که با طراحی چشم نواز خود توانسته بعنوان یک کراس‌اُوِر موفق مورد توجه بازار قرار بگیرد. ایکس 22 با تکیه بر دانش مهندسی و تکنولوژی روز طراحی شده و این نکته ایی است که بعنوان نقطه قوت این محصول میتواند مورد توجه قرار گیرد. ایکس22 قبل از ورود به بازار خودرویی، بیش از 200 تست مختلف را در قالب پیمایش 1/1 میلیون کیلومتر انجام داده است و نتیجه آن دریافت 100 گواهینامه و تاییدیه مختلف در زمینه کیفیت و ایمنی بوده است. این آزمایش ها بشکل های مختلف اعم از تست سرعت، تست سرما، تست سرعت بالا، تست نفوذ آب، تست دمای بالای غیر عادی، و همچنین تست در نقاط کوهستانی و ارتفاعات را انجام داده است.
    طراحی مدرن، کیفیت مناسب ساخت و همچنین امکاناتی اعم از سانروف دو حالته و صندلی های چرمی فضای داخل را دلنشین تر کرده است. وجود یک منیتور 8 اینچی تمام لمسی با کاربری مولتی مدیا چند منظوره و همچنین با قابلیت اتصال به تلفن همراه با مانیتور و دیگر امکانات در ایکس 22 در نظر گرفته شده است. ایکس 22 منطبق بر استاندارد آلایندگی یورو5 پلاس ، مجهز به یک پیشرانه 5/1 لیتری 16 سوپاپه با تکنولوژی VVT  با تنفس طبیعی است. خودرویی که با بکار گیری از دو گیربکس 4 سرعته اتوماتیک و 5 دنده دستی بطور بهینه به سرعت 170 کیلومتر در ساعت می رسد و قدرت 105 اسب بخار و 135 نیوتن متری را در اختیار چرخ ها قرار می دهد. وجود سیستم Eco Mode بشما این امکان را میدهد تا مصرف سوخت خود را در مسیرهای پر تردد شهری کاهش دهید و نهایتا مصرف سوخت ترکیبی بهینه 1/6 لیتری را در هر 100 کیلومتر پیمایش با مدل اتوماتیک تجربه کنید. همچنین ایکس 22 مجهز به کروز کنترل و دکمه های کنترلی بر روی قربیلک فرمان است. این خودرو با بهره‌گیری از رینگ های آلومینیومی 16 اینچی ده‌پره اسپرت و نهایتا برخورداری فاصله 186 میلیمتری از کف زمین حرکت در مسیرهای غیر همسطح و خارج از شهر را برای ایکس 22 به سادگی میسر کرده است.
    الزامات لازم در حد استانداردهای اخذ 5 ستاره ایمنی در این خودرو بکار گرفته شده است تا بالاترین میزان محافظت از سرنشینان این خودرو را ایجاد کند. ایکس 22 مجهز به ترمز های دیسکی و سیستم های ABS  و  EBD  است. همچنین بکار گیری میله های فولادی در درب ها و بکار گیری دو ایربگ برای سرنشینان جلو ضریب ایمنی این خودرو را افزایش میدهد. این محصول با طراحی جذاب و جوان پسند و همچنین برخورداری از امکانات رفاهی مناسب و کیفیت ساخت بالا می تواند انتخاب بسیاری از کسانی که بدنبال یک محصول مناسب و با کیفیت هستند باشد.
    این محصول در دو مدل گیربکس اتوماتیک و دنده‌ایی و در قالب دو تیپ اسپرت و پایه  با شرایط پیش فروش با سود مشارکت 22 درصد برای تحویل در تیرماه در کلیه نمایندگی های سراسر کشور عرضه می‌شود. هر یک از علاقه مندان می‌توانند جهت اطلاع از قیمت و شرایط فروش این محصول به نمایندگی ها و یا وبسایت شرکت مدیران خودرو به نشانی www.mvmco.ir مراجعه نمایید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو