فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل ایدرو:

صنعت قطعه سازی برزیل بسیار قدرتمند است

عصر خودرو – معظمی، مدیرعامل ایدرو، در نشست انجمن قطعات خودرو برزیل با اشاره به بازدید پیشین خود از صنعت قطعه سازی برزیل، این صنعت را بسیار قوی معرفی کرد.

صنعت قطعه سازی برزیل بسیار قدرتمند است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، معظمی با بیان اینکه ما در ایران  قطعه سازان خوبی داریم، گفت: بعد از مذاکرات 5 به علاوه 1 فرصت های خوبی برای مشارکت بین ایران و شرکت های خارجی به دست آوردیم، به طوری که 6 قرارداد در زمینه ساخت خودرو مابین ایدرو و خارجی ها بسته شده است و این بدان معناست که میتوانیم خودروهای ارزون تر و باکیفیت تر تولید کنیم.
    وی افزود: فکر می کنم زمینه مناسبی برای همکاری بین ایرانی ها و برزیلی ها در زمینه خودروسازی به وجود آمده است و اگر بتوانیم مشارکت بین کشورها را افزایش بدهیم به نفع هر دو طرف خواهد بود. ما در ایران حدود 1200 شرکت قطعه سازی خودرو  داریم که مربوط به بخش خصوصی هستند و ظرفیت ها برای سرمایه گذاری خیلی بالاست و با توجه به شرایط اقتصادی برزیل فرصت خوبی برای شرکت های برزیلی  برای مشارکت در شرکت های ایران به وجود آمده است.

    معظمی در ادامه گردش سرمایه صنعت قطعه سازی را در مجموع 26میلیارد دلار خواند و گفت: 16 میلیارد دلار این سهم مربوط به قطعات ساخت داخل؛ 4 میلیارد دلار آن مربوط به واردات مواد و قطعات و 6 میلیارد دلار آن مربوط به مجموع قطعات داخلی و خارجی تولید شده است.

    وی در پایان با اشاره به رابطه خوب ایدرو با مرسدس بنز در زمینه تولید خودرهای سنگین، اتوبوس و کامیون، گفت: حاضریم در این زمینه با شرکت های برزیلی نیز همکاری داشته باشیم.


     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط