فونیکسریمکسبهتام

رونمایی و عرضه ایکس ۳۳ اِس در روسیه

عصر خودرو- خودرو چری ایکس ۳۳ اس به صورت هم‌زمان در روسیه و ۲۰ نقطه مختلف و به‌طور معرفی و رونمایی شد.

رونمایی و عرضه ایکس ۳۳ اِس در روسیه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مدیران خودرو ، بازار خودرویی روسیه در 26 فوریه 2017 (اسفند 95) شاهد ورود یکی از جدیدترین خودروهای خود یعنی X33S بود. مراسم معرفی و رونمایی ایکس 33 اس در روسیه در 20 نقطه مختلف و به‌طور هم‌زمان صورت گرفت. به گفته مدیر منطقه‌ای چری در روسیه، این شرکت سعی دارد با عرضه این محصول در بخش خودروهای شاسی‌بلند شهری سهم بیشتری از بازار روسیه را در این سگمنت از خودروها به خود اختصاص دهد.
    در سال‌های اخیر بازار خودرویی روسیه شاهد حضور پرقدرت برندهای خارجی معتبری است که در این بین چری نیز سعی دارد حداکثر بهره‌برداری را از این موقعیت و بازار ایجاد شده داشته باشد. در حال حاضر شبکه‌ای با بیش از 79 نماینده فروش مستقیم و 85 نماینده فروش و خدمات پس از فروش در روسیه محصولات چری را عرضه و پشتیبانی می‌کنند.
    بنا بر اعلام مدیر منطقه‌ای چری در روسیه، شرکت چری سعی دارد با تمرکز بر استراتژی تولید محلی محصولات و افزایش کیفیت تولید همچون X33S و افزایش خدمات آنلاین و مهیا کردن شرایط تست رانندگی محصولات برای مشتریان و همچنین استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مختلف سهم فروش خود را در روسیه افزایش دهد.
    نتیجه تلاش سال‌های اخیر برند چری در روسیه باعث افزایش اعتماد مصرف‌کنندگان روسی به محصولات چری شده است. در حال حاضر بیش از 200 هزار نفر از محصولات چری در روسیه استفاده می‌کنند؛ تغیر اساسی در رویکرد طراحی محصولات چری و افزایش کیفیت تولید و استفاده از تکنولوژی‌های بروز دنیا در محصولات خود از جمله دلایل پیشرفت سریع و استقبال مشتریان از این برند بوده است.
    در تابستان سال 1395 شرکت مدیران خودرو نیز ایکس 33 اس را به بازار خودرویی ایران معرفی و عرضه نمود، محصولی که حضور سومین نسل خود را در ایران تجربه می‌کند. ایکس 33 اس نسبت به نسل قبلی خود با 183 مورد بهبود و تغییر مثبت در ایمنی، طراحی، افزایش کیفیت،بهبود عملکرد موتور، تقویت شاسی، تغییر کاربری فضاها و اضافه کردن آپشن‌ها روبرو بوده است. ایکس 33 اس با موتور 2000 سی‌سی و با بهره‌گیری از یک گیربکس CVT به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت مدیران خودرو در ایران شناخته شده است.
    مدیر منطقه‌ای چری در روسیه همچنین خاطرنشان کرد طی ماه‌های آتی، دیگر محصول جدید چری با نام تیگو 2 یا همان ایکس 22 را نیز به‌زودی در روسیه معرفی و عرضه آن را آغاز خواهد کرد. این مسئله حامل دو نکته است؛ اول آنکه شرکت مدیران خودرو هم‌زمان با بازارهای جهانی محصولات شرکت مادر را در ایران تولید و عرضه می‌کند و دوم آنکه محصولات چری به سطحی از استانداردهای بین‌المللی رسیده‌اند که در کشورهایی همچون روسیه نیز عرضه می‌شوند. چندی پیش نیز در خلال برگزاری نمایشگاه بین‌المللی 2017 شانگهای چین، چری جشن 20 سالگی خود را برگزار کرد تا نشان دهد می‌تواند به‌سرعت به بالاترین میزان مهارت و توانایی در طراحی و تولید بروزترین خودروهای پیشرفته و هم‌طراز با محصولات جهانی دست یابد. معرفی دو مدل مفهومی FV2030 و تیگو کوپه از جمله آخرین دستاوردهای چری چین است. طراحی و تولید پلتفرم‌های انحصاری، پیشرانه‌های توربو با تزریق مستقیم، گیربکس‌های اتوماتیک دوآل کلاچ (DCT) و سیستم‌های کاهنده گازهای آلاینده از جمله آخرین دستاوردهای این برند معرف جهانی است که به‌سرعت در حال بهبود و استقرار در محصولات جاری این شرکت است. شاید اکنون وقت آن باشد با دیدی دقیق‌تر به پیشرفت‌های کشوری مانند چین دقت کرد و آن را هم‌رده دیگر کشورهای در حال پیشرفت و تولیدکننده تکنولوژی‌های پیشرفته مد نظر قرار داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو