فونیکسریمکسبهتام

برگزاری سومین نشست تخصصی مدیران امور مشتریان صنعت خودرو

عصر خودرو- سومین نشست تخصصی مدیران ارتباط با مشتریان صنعت خودروسازی کشور بنا به دعوت اداره کل ازریابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت و به میزبانی مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا در سالن همایش تیبا برگزار شد.

برگزاری سومین نشست تخصصی مدیران امور مشتریان صنعت خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، این نشست با حضور سرپرست و روسای اداره کل دفتر ارزیابی و رسیدگی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مدیران امور مشتریان شرکت های خودروسازی اعم از ایران خودرو، گروه بهمن، آسان موتور،کرمان موتور، مدیران خودرو و سایر شرکت های فعال در این حوزه و همچنین مدیران و روسای امور مشتریان گروه سایپا برگزار شد و در خصوص راه کارهای ارتقاء سطح رضایت مشتریان از صنعت خودرو کشور بحث و تبادل نظر شد.

    در ابتدای این نشست عباس صفری مشاور مدیرعامل و رییس مرکز ارتباط با مشتریان و شبکه نمایندگی های گروه سایپا، ضمن عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان به تشریح دستاوردهای گروه سایپا در حوزه مشتری پرداخت .

    وی در ادامه به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در حوزه مشتری در گروه خودروسازی سایپا شامل توسعه سیستم های یکپارچه در سطح گروه، ایجاد شاخص های ارزیابی عملکرد در فرآیند رسیدگی به درخواست های مشتریان، ایجاد بانک های اطلاعاتی یکپارچه و توسعه سیستم های حوزه مشتری در بازارهای صادراتی و همچنین مطالعه انجام شده استراتژی های خودروسازان برتر جهانی پرداخت که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

    در ادامه این نشست حسن ممتحن معاون دفتر ارزیابی عملکرد پاسخ گویی به شکایات مشتریان وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تشریح اهمیت حوزه مشتری در صنعت خودروسازی کشور، تلاش برای ارتقای رضایت مشتری و انتقال دانش این حوزه در سطح  این صنعت را مهم ارزیابی کرده و اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح همکاری و توسعه کمی و کیفی و تبادل دانش و نظرات در این حوزه، برگزاری منظم جلسات تخصصی مربوط به امور مشتریان در اولویت دفتر ارزیابی و رسیدگی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد. همچنین گزارش کلی عملکرد خودروسازان در سال 95 نیز ارائه شد و مورد بحث و تجزیه تحلیل قرار گرفت.

    در پایان شرکت کنندگان به ارائه دیدگاه ها، نقطه نظرات و مشکلات پرداختند و نظرات و راه حل هایی درخصوص برخی از مشکلات موجود  توسط شرکت کنندگان مطرح شد و  تصمیمات لازم در این خصوص اخذ شد.

    گفتنی است با توجه به طرح پیشنهادی ایجاد کارگروه های تخصصی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت خودرو کشور، مقرر شد به منظور ایجاد امکان تبادل تخصصی و اشتراک دانش حوزه مشتری نسبت به تشکیل تیم های تخصصی اقدام شود.

    همچنین با توجه به وجود برخی ابهامات و تناقضات در آئین نامه و دستورالعمل اجرای قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو مقرر شد کارگروهی متشکل از تمامی حوزه های ذی ربط وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان بازرسی و خودروسازان تشکیل و تصمیمات اصلاحی انجام شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو