فونیکسریمکسبهتام

رایگان شدن خط یک مترو و اتوبوس‌های پایتخت به مقصد حرم امام در روز ارتحال

عصر خودرو-قائم مقام جدید معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تمهیدات شهرداری تهران برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) تشریح کرد و از رایگان شدن بلیت‌های مترو و اتوبوس‌های به مقصد حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.

رایگان شدن خط یک مترو و اتوبوس‌های پایتخت به مقصد حرم امام در روز ارتحال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، شهریار افندی‌زاده در جلسه هماهنگی طرح‌های ترافیکی که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس راهور ناجا برگزار شد، درباره تمهیدات شهرداری تهران در بیست‌وهشتمین مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که با توجه به برگزاری مراسم امسال در بعدازظهر بیشترین حجم تقاضا به سمت حرم حضرت امام خمینی (ره)  از ساعت 13 روز 14 خرداد ماه انجام شود.

    وی ادامه داد:‌ در همین راستا، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو خدماتی را ارائه خواهد داد که براین اساس خط یک مترو از ساعت 5:30 روز چهاردهم خرداد ماه خدمات رسانی خود را به سمت حرم مطهر آغاز کرده و هر 4 دقیقه یک قطار به این سمت حرکت خواهد کرد.

    قائم مقام جدید معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه خط یک مترو به سمت حرم امام رایگان خواهد بود، گفت: بر اساس پیش‌بینی ما بین 150 تا 200 هزار نفر در این روز به وسیله مترو به سمت حرم حضرت مطهر امام (ره) جابه‌جا خواهند شد.

    به گفته افندی‌زاده در تمامی ایستگاه‌ها نیز تمهیدات پشتیبانی انجام شده و خدمات مناسبی به شهروندان ارائه خواهد شد.

    قائم مقام جدید معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تمهیدات اتوبوسرانی در این روز نیز اظهار کرد: 1500 دستگاه اتوبوس از میادین مختلف از ساعت 13 روز 14 خردادماه حرکت خود را به سمت حرم مطهر آغاز خواهد کرد و خدمات‌رسانی این اتوبوس‌ها رایگان بوده و ما پیش‌بینی می‌کنیم حدود 150 هزار نفر به وسیله اتوبوس جابه‌جا شوند.

    افندی‌زاده درباره تمهیدات تاکسیرانی نیز گفت: تاکسی‌ها از چهار محور نسبت به جابه‌جایی مسافران به سمت حرم اقدام خواهند کرد و علاوه بر آن نرم‌افزار درخواست تاکسی نیز با هزینه‌ای کمتر و ارزانتر در خدمت زائران خواهد بود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو