فونیکسریمکسبهتام

دکتر جمالی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای ارتقای بهره وری گروه سایپا

سایپا در مسیر رشد و تعالی است

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: خوشبختانه سایپا امروز در مسیر رشد و تعالی است و قاعدتا دراین مسیر ارتقای بهره وری یکی از پایه های اساسی است.

سایپا در مسیر رشد و تعالی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز ، دکتر مهدی جمالی مدیرعامل گروه سایپا با بیان مطلب فوق، گفت:در مسیر تعالی سایپا، ارتقای بهره وری یکی از پایه های اساسی است که در همه بخشهای سایپا اعم از منابع انسانی، تکنولوژی های جدید و کاهش هزینه ها، فعالیت های خیلی خوبی در سطح گروه انجام شده است.

    جمالی افزود: بزرگترین امتیاز گروه سایپا در بخش ارتقای بهره وری آن است که نیروهای جوان و فعالی در همه شرکت های زیرمجموعه به صورت رقابتی فعالیت ها را پیش می برند وتلاش آنان به ما انگیزه ای داد تا بتوانیم توسعه و ارتقای بهره وری را فعال تر از گذشته پیگیری کنیم و از همه مدیران شرکت هامی خواهم که بخش توسعه بهره وری شرکت ها را جدی بگیرند.

    وی تاکید کرد:آن چیزی که اکنون در زمینه توسعه شرکت نیازداریم،ارتقای بهره وری در همه زمینه ها اعم از امکانات، منابع انسانی، تکنولوژی و منابع دیگر است.

    مدیرعامل سایپا تصریح کرد: اطمینان دارم فعالیت های توسعه بهره وری که در گروه سایپا شروع شده و شکل خوبی به خود گرفته است، آینده درخشانی را برای گروه سایپا رقم خواهد زد.

    جمالی خاطرنشان کرد: اگر نهایت بهره وری را سودآوری شرکت تلقی کنیم، اصل اساسی ادامه حیات شرکت را سودآوری طراحی کردیم و به همه معاونان و مدیران شرکت اعلام کردم که سایپا از سال 96باید مجموعه ای باشد با سودآوری عملیاتی و این یعنی افزایش بهره وری در همه بخشها باید صورت گیرد.

    وی گفت: قاعدتا بدون بهره وری نخواهیم توانست به سودآوری برسیم و سودآوری هدف بهره وری است و با توجه اینکه توانستیم در همه زمینه ها بهره وری را ارتقاء دهیم، آینده بسیار خوبی در انتظار مجموعه سایپا است.

    جمالی تاکید کرد: در سایپا با توجه به شتاب روند توسعه محصول باید بهره وری را از همین امروز طراحی کنیم و در افزایش تولید نیز باید بهره وری را به سرعت طراحی و ارتقا دهیم البته با توجه به تلاش هایی که در حوزه بهره وری و سودآوری در سایپا انجام می شود، آینده بسیار خوبی در انتظار سایپا است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو