فونیکسریمکسبهتام

در جلسه امروز شورای شهر تهران مطرح شد

از افتتاح خط ۶ مترو در مرداد تا لزوم پرداخت دیون شهرداری

عصر خودرو- اعضای شورای شهر تذکراتی پیرامون مسائل مختلف شهری بیان کردند.

از افتتاح خط ۶ مترو در مرداد تا لزوم پرداخت دیون شهرداری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، عباس جدیدی در سیصد و پنجاه و یکمین جلسه شورا با اشاره به لزوم بازپرداخت دیون از سوی شهرداری گفت: دیون املاک و بدهکاری به مردم موضوعی است که نمی‌توان بر آن چشم بست. مردمی که خانه شان تبدیل به بزرگراه شده ولی هنوز بعد از چند سال نتوانسته اند به پولشان برسند. این در حالی است که ارزش ریالی املاک آنها به قیمت چند سال قبل محاسبه می‌شود که این امر باید اصلاح گردد.

    جدیدی اظهار کرد: در بازپرداخت‌ها ارزش مالی قراردادها نسبت به زمان حال در نظر گرفته شود تا پیمانکاران و مردم متضرر نشوند چرا که این موضوع حق الناس است.

    معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از جمله مهمترین اولویت‌های شهرداری باید پرداخت همین بدهی ها باشد گفت: در شورای معماری مناطق هنوز هم تخلفات زیادی صورت می گیرد و باید به این امر رسیدگی شود.

    همچنین در ادامه ابوالفضل قناعتی عضو هیات رئیسه شورا نیز با اشاره به افتتاح خط 7 مترو تهران گفت: خط 7 مترو تهران یکی از عظیم ترین ، سخت ترین و عمیق ترین پروژه های عمرانی شهر تهران بوده که به واسطه آن شمال غرب تهران به جنوب شرق آن متصل خواهد شد.

    وی ادامه داد: توسعه مترو به کاهش آلودگی هوا و ترافیک می انجامد و امیدواریم ادامه این امر همچون افتتاح خط 6 مترو نیز به خوبی دنبال شود.
    قناعتی در ادامه افزود: جا دارد از مسئولینی همچون هابیل درویش مدیر عامل شرکت مترو به عنوان مدیر جهادی در شورا قدردانی شود که در شرایط سخت این پروژه را به سرانجام رساندند.

    وی با بیان اینکه تقدیر از مدیر عامل بانک شهر و نیز آقای شریفی که همواره با پیگیری ها و اقدامات خود موجبات تحقق پروژه های عظیم شهری را فراهم آوردند نیز باید مد نظر قرار گیرد.، گفت:  امیدوارم خط 6 مترو نیز در مرداد ماه سال جاری افتتاح شود.

    بر اساس گزارش سایت شورای شهر، در ادامه این جلسه بررسی یک فوریت لایحه " پیشنهاد و معرفی 24 نفر از کارکنان شهرداری به عنوان قائم مقام ذی حساب در واحدهای تابعه شهرداری تهران" در سیصد و پنجاه و یکمین جلسه شورا مطرح شد که پس از بحث و بررسی یک فوریت آن به تصویب رسید و علیرضا دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در توضیح این لایحه، گفت: با تایید این افراد به عنوان ذی حساب از این پس در تمام مناطق، شرکتها و سازمانها ذی حساب مستقر شده و این اتفاقی است که از شورای سوم شروع شد و در شورای چهارم کامل شد چرا که ذی حسابی نظارت حین اجراست به عنوان مثال در شرکت همشهری برای اولین بار ذی حساب شهرداری معرفی شده است.

    دبیر تاکید کرد :هرچقدر ذی حسابان بتوانند بهتر عمل کنند هم تفریغ بودجه بهتری خواهیم داشت و هم بودجه سال آینده بهتر بسته خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو