فونیکسریمکسبهتام

جمالی مطرح کرد

بهره‌برداری از کارخانه در الجزایر تا یک ماه آینده

رشد ۵۷ درصدی تولید خودرو در سایپا

عصر خودرو- مدیرعامل سایپا با اشاره به تحقق رشد ۵۷ درصدی تولید خودرو در سایپا، سودآوری مثبت ۱۵۷ درصدی شرکت این شرکت را انقلابی در بازار سرمایه دانست و گفت: کارخانه سایپا در الجزایر تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از کارخانه در الجزایر تا یک ماه آینده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصاد آنلاین، مهدی جمالی در ضیافت افطار با اصحاب رسانه با اشاره به تحقق رشد 57 درصدی تولید خودرو در سایپا، اظهار کرد:این آمار در مقایسه با رشد 38 درصدی کل صنعت خودروی کشور قابل توجه بوده و نشان دهنده  روند رو به رشد این شرکت است.

    وی به رونمایی از خودروی  کوئیک در اواخر سال گذشته اشاره و تصریح کرد: تلاش می کنیم تا پایان سال جاری نیز از دو محصول جدید ایرانی بر روی پلتفرم اس‌300  رونمایی کنیم.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا  در ادامه با اشاره به اینکه در همین راستا ماه گذشته قرارداد مهمی با شرکت سیتروئن فرانسه در زمینه طراحی، منعقدو شرکت سایپا- سیتروئن شکل گرفت، اضافه کرد: به زودی از خودروی جدید این شرکت رونمایی خواهد شد.همچنین مذاکرات دیگری با سایر طرف های خارجی در حال انجام است.

    جمالی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در صنعت قطعه سازی، خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن برجام، بسیاری از قطعه سازان مطرح جهان آماده همکاری با صنایع و قطعه سازان داخلی شدند، به طوری که امروز نیز تفاهمنامه تولید رینگ آلومینیومی بین شرکت سایپا و سرمایه گذار خارجی در شهرک صنعتی خرمشهر امضا شد و امیدواریم این کارخانه طی یک سال آینده به بهره‌برداری برسد.

    کارخانه سایپا در الجزایر تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد

    مدیرعامل سایپا با بیان اینکه صادرات این شرکت که به دلایل ویژه ای تنها به برخی کشورها انجام می شد، تاکید کرد:در سال گذشته شرکت تشکیلاتی را در قاره آفریقا افتتاح کرد و پس از آن طی کمتر از یک سال کارخانه ای در الجزایر طراحی و اجرایی شد که  حداکثر در یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

    به گفته او  این شرکت طراحی سایپا است اما با مشارکت 99 درصدی سرمایه ای طرف خارجی احداث شده است.

    وی در پایان از اجرای مرحله دوم اصلاح ساختار مالی شرکت در سال جاری خبر داد و با اشاره به سودآوری مثبت 157 درصدی شرکت، از این امر به عنوان انقلابی در بازار سرمایه کشور یاد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو