فونیکسریمکسبهتام

تقدیر نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از سایپا

عصر خودرو- نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از مدیرعامل سایپا گفت: دکتر جمالی با جدیت و اطمینان راه اندازی خط تولید رینگ آلومینیومی در خرمشهر را پیگیری کردند و توانستند با طرف خارجی به توافق برسند که جای قدردانی دارد.

تقدیر نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از سایپا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس در حاشیه مراسم کلنگ زنی افتتاح خط تولید رینگ آلومینیومی در خرمشهر با بیان مطلب فوق گفت: تولید رینگ آلومینیومی با حجم انبوه برای اولین بار است که در ایران توسط شرکت رینگ سایپا در خرمشهر آغاز خواهد شد.

    عبدالله سامری افزود: راه اندازی خط تولید رینگ آلومینیومی پروژه بسیار مهمی است که بازار آن پیش از این در داخل کشور فراهم شده و ظرفیت حال حاضر سایپا در شرکت رینگ سایپا خرمشهر، بسیار عالی است که می توان از این ظرفیت به نحو احسن بهره برداری کرد و با محصولات جدید این ظرفیت ها را ارتقا و بهره وری آن را افزایش داد.

    وی خاطرنشان کرد: محصولات جدید شرکت تولید رینگ سایپا، فرصت بازارهای کشورهای همسایه را پیش رو دارند که می توان از آن بازارها استفاده کرد.

    نماینده مردم خرمشهر در مجلس نقش سایپا را در صنعت خودرو عالی ارزیابی کرد و گفت: با توجه به بازدیدهایی که از شرکت سایپا داشتم، علی رغم کمبودهای نقدینگی که در حال حاضر دامن گیر کشور است، سایپا محصولات خیلی خوبی را تولید و روانه بازار کرده است.

    عبدالله سامری همچنین در مراسم امضای تفاهم نامه بین گروه سایپا و طرف خارجی با قدردانی از وزیر صنعت معدن و تجارت در حمایت از پروژه افتتاح خط تولید رینگ آلومینیومی تصریح کرد: در دیدار با وزیر صنعت معدن و تجارت ظرفیت های خرمشهر به ایشان معرفی شد و خواستار توسعه ظرفیت های شرکت رینگ سایپا در خرمشهر شدم که با توجه به بازار کشور عراق و وضعیت اقتصادی داخل کشور وزیر صنعت معدن و تجارت نیز از توسعه ظرفیت های شرکت رینگ سایپا در خرمشهر استقبال کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو