فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت زامیاد خبر داد:

اولین کامیونت با برند اروپایی به ایران می آید

عصر خودرو-مدیر عامل شرکت زامیاد گفت: در ادامه روند ورود خودروهای تجاری با کیفیت اروپایی به کشور، اولین کامیونت با برند اروپایی بزودی توسط زامیاد به بازار می آید.

اولین کامیونت با برند اروپایی به ایران می آید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، فریدون حمیدی ضمن اعلام این خبر افزود: این محصول با برند ایویکو ایتالیا شریک تجاری شرکت زامیاد در نیمه دوم سال جاری وارد ناوگان حمل و نقل بار کشور خواهد شد و در آینده ای نزدیک شرایط پیش فروش آن اعلام می شود.
    وی در ادامه با اشاره به برنامه تولید بیش از هزار دستگاه خودرو تجاری با برند ایویکو در سال خاطر نشان کرد: در سال جاری علاوه بر عرضه کامیون کشنده استرالیس و کامیون باری یوروکارگو، بار دیگر تولید محصولات مسافری ایویکو نظیر ون مسافری 11 نفره و مینی بوس 19 نفره با برند ایویکو را آغاز خواهیم کرد که در بازار ایران بی رقیب خواهد بود.
    مدیر عامل زامیاد در مورد ویژگی های این محصولات افزود: در محصولات ون مسافری و مینی بوس که پیش فروش آن انجام و با استقبال مناسب متقاضیان مواجه شد، ویژگی هایی چون: قدرت موتور 143 اسب بخار، حجم موتور3000 سی سی، موتور پرقدرت دیزل، استاندارد آلایندگیEuro4، گارانتی 200 هزار کیلومتر و امکانات رفاهی بسیار خوب به چشم می خورد و به نظر می رسد با استقبال بسیار فعالان حوزه حمل و نقل مسافری کشور مواجه شود.
    حمیدی همچنین با برشمردن مزایای کامیون های اروپایی، فاصله تکنولوژی تولید این نوع خودروهای تجاری در بازار ایران را در قیاس با محصولات ایویکو بسیار ناچیز خواند و یاد آور شد: به عنوان مثال در حال حاضر کامیون های "استرالیس" و "یوروکارگو" به عنوان محصولات روز تولید اروپا، با همان درجه کارایی و کیفیت در شرکت زامیاد تولید و عرضه می شوند که این موضوع بیانگر تضمین کیفیت خودروهای تجاری اروپایی در کشورمان است.
    وی در پایان به رضایتمندی رانندگان فعال در بخش حمل و نقل تجاری کشور از محصولات ایویکو اشاره کرد و گفت: کاربری متنوع و مناسب با بازار ایران، خدمات پس از فروش گسترده، دوام بالا و هزینه نگهداری پایین خودروهای ایویکو که در شرکت زامیاد تولید می شود باعث تاثیر گذاری بسیار خوب در دیدگاه فعالان این حوزه شده است

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو