فونیکسریمکسبهتام

خلاقیت جوان مراغه ای و ساخت گلدان از لاستیک های مستعمل خودروها

عصر خودرو- جوان خوش ذوق مراغه ای با استفاده از لاستیک های مسعتمل و دور ریختنی خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه، آثار هنری و تزئینی زیبائی را خلق می کند.

خلاقیت جوان مراغه ای و ساخت گلدان از لاستیک های مستعمل خودروها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، وحید عباسیان جوان خلاق در کنار شغل خود که تعویض روغنی و پنچرگیری است، توانسته با استفاده از ابزارهای ساده در مغازه خود و با استفاده از لاستیک ‌های کهنه خودروهای سواری، موتورسیکلت و دوچرخه وسایل تزئینی از جمله گلدان، المان و اشکالی از حیوانات را خلق کند.
    این آثار خلق شده تزئینی در این روزها مورد استقبال برخی از شهروندان مراغه ای نیز قرار گرفته تا جائی که یکی از صاحبان باغ رستوران های حاشیه مراغه اقدام به خرید تعدادی از این آثار برای زیباسازی محیط کرده است.
    این جوان خلاق مراغه ای درباره انگیزه و هدف خود از ساخت این آثار اظهار کرد: کار ساخت این آثار دست ساز و تزئینی را از 6 ماه پیش و تنها برای پرکردن اوقات فراغت آغاز کردم اما با توجه به استقبال مردم از آنها، خلق آثار جدید و متنوع را ادامه دادم.
    عباسیان افزود: برای ساخت این آثار که اغلب آن گلدان ها هستند، از لاستیک های کهنه، مستعمل و غیرقابل استفاده خودروها و نیز ابزارهای ساده از جمله پیچ، سیم و رنگ استفاده شده است.
    وی با بیان اینکه ساخت این آثار را در اوقات فراغت خود انجام می دهد ادامه داد: گلدان های ساخته شده از این لاستیک ها به جای دور انداخته شدن و آلوده کردن طبیعت، به محلی برای رشد گل ها و زیباسازی محیط تبدیل شده است.
    وی با اظهار رضایت از درآمد کسب شده از طریق فروش این آثار اضافه کرد: از فروش این گلدان ها، درآمد خوبی کسب شده و توانسته استقبال مناسب و رضایت مردم را کسب کند.
    شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

    کرمان موتوراکستریم