فونیکسریمکسبهتام

رشد۴.۹درصدی تردد جاده ای دیروز

محدودیت ترافیکی تعطیلات عیدفطر اعلام شد

عصر خودرو- مرکز مدیریت راه های کشور در حالی زمان محدودیت های ترافیکی جاده ها به مناسبت تعطیلات عید سعید فطر را از چهارم تا دهم تیرماه اعلام کرد که آمد و شد مسیرهای برون شهری در شبانه روز گذشته (پنجشنبه) نسبت به چهارشنبه ۴.۹ درصد بیشتر شد.

محدودیت ترافیکی تعطیلات عیدفطر اعلام شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی مرکز مدیریت راه های کشور از 1908 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری سهم وسایل نقلیه سنگین از کل ترددها 14.8 درصد بود.
    اوج تردد در ساعت 19 تا 20 و کمترین رفت و آمد در ساعت 3 تا 4 صبح بود که می توان با آگاهی از این امر، زمان مناسب تری را برای سفر انتخاب کرد.
    بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته از آزادراه کرج- قزوین محدوده استان البرز صورت گرفت و در رتبه های بعدی، آزادراه های کرج- تهران و تهران- کرج در محدوده استان تهران قرار داشتند.

    ** آخرین وضعیت ترافیکی:
    بر پایه گزارش های سامانه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، تا ساعت 11 امروز ترافیک در محور کرج-چالوس در مقاطع بیلقان و دهانه جنوبی تونل کندوان سنگین و در بقیه مسیر پرحجم است.
    رفت و آمد در سایر محورهای اصلی کشور به طور روان ادامه دارد.
    همچنین در برخی محورهای استان های اردبیل ، گیلان و مازندران بارش باران را شاهدیم.

    ** محدودیت رفت و آمد آخر هفته
    بر پایه اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 صبح شنبه سوم تیرماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و برعکس ممنوع است.
    تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت 14 تا 24 جمعه دوم تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
    با اعلام پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 جمعه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می شود.
    ممنوع بودن تردد انواع وسایل نقلیه سنگین باری به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از محور کرج- چالوس و برعکس ادامه دارد.
    رفت و آمد این نوع خودروها در محور هراز نیز از ساعت 8 تا 24 جمعه (دوم تیرماه) ممنوع است.
    این محدودیت در محور فیروزکوه (تهران به قائمشهر و برعکس) از ساعت 12 تا 24 جمعه اعمال می شود.

    ** محدودیت رفت و آمد تعطیلات عید سعید فطر
    به گزارش ایرنا، مرکز مدیریت راه های کشور از چهارم تا دهم تیرماه همزمان با تعطیلات هفته آینده به مناسبت فرارسیدن تعطیلات عید سعید فطر، محدودیت هایی را اعلام کرد.
    بر پایه این گزارش، تردد موتورسیکلت از 12 ظهر یکشنبه (چهارم تیرماه) تا 6 صبح شنبه (دهم تیرماه) از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و محورهای قوچان- مشهد، سبزوار- مشهد و تربت حیدریه- مشهد و برعکس ممنوع است.
    *تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس و برعکس ممنوع اعلام شد.
    تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهر یکشنبه تا سه بامداد دوشنبه (پنجم تیرماه) از مرزن‌آباد به سوی کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه، این جاده از کرج به سمت مرزن آباد از ساعت 15 یکشنبه تا سه بامداد دوشنبه یکطرفه است.
    از مرزن آباد به سمت کرج نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهر دوشنبه (پنجم تیرماه) تا یک بامداد سه شنبه ممنوع شد.
    با اعلام ماموران پلیس راه، این مسیر از کرج به سمت مرزن آباد از ساعت 15 دوشنبه تا یک بامداد سه شنبه یکطرفه است.
    تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 جمعه (نهم تیرماه) تا ساعت سه بامداد شنبه (دهم تیرماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است. ماموران پلیس راه، از ساعت 15 جمعه تا سه بامداد شنبه (دهم تیرماه)، جاده مرزن آباد به سمت کرج را یکطرفه اعلام می کنند.
    *تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از هشت صبح یکشنبه (چهارم تیرماه) تا 6 صبح چهارشنبه (هفتم تیرماه) و همچنین از ساعت هشت تا 24 پنجشنبه (هشتم تیرماه) و از ساعت هشت صبح جمعه (نهم تیرماه) تا 12 ظهر شنبه (دهم تیرماه) از محور هراز ممنوع است.
    تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 جمعه (نهم تیرماه) تا یک بامداد شنبه (دهم تیرماه) از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه، آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) از ساعت 16 جمعه تا یک بامداد بامداد شنبه یکطرفه است.
    * در محور فیروزکوه تردد همه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر تا 24 یکشنبه (چهارم تیرماه) و همچنین از ساعت هشت صبح تا 24 دوشنبه و سه شنبه و جمعه (پنجم، ششم و نهم تیرماه) از تهران به قائمشهر و برعکس ممنوع است.
    * تردد همه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24:00 یکشنبه (چهارم تیرماه) در مسیر شرق به غرب (باند شمالی) در آزادراه کرج- قزوین و از هشت صبح تا 24 جمعه (نهم تیرماه) در مسیرغرب به شرق (باند جنوبی) ممنوع است.
    * تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی نمی توانند از ساعت 13 تا 24 یکشنبه (چهارم تیرماه) و از ساعت هشت تا 24 جمعه، دوشنبه و سه شنبه (دوم، پنجم و ششم تیرماه) در محور قدیم رشت- قزوین تردد کنند.
    * در محور قدیم ساوه- همدان و برعکس تردد همه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر یکشنبه (چهارم تیرماه) تا ساعت 24 سه شنبه (ششم تیرماه) ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه- همدان است.
    * همه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نمی توانند از هشت صبح تا 24 دوشنبه، سه شنبه و جمعه (پنجم، ششم و نهم تیرماه) در محور آستارا- اردبیل، اردبیل- سرچم و برعکس تردد کنند.
    * در محور سلفچگان- قم تردد همه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 18 تا 24 جمعه (نهم تیرماه) از محور سلفچگان به قم ممنوع است.
    * در محور شیروان- بجنورد- جنگل گلستان و برعکس تردد همه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 16 تا 24 یکشنبه (چهارم تیرماه) و از ساعت 14 تا 24 سه شنبه ممنوع اعلام شد.
    * این وسایل نقلیه نمی توانند از ساعت 14 یکشنبه (چهارم تیرماه) تا 24 جمعه (نهم تیرماه) از محور اصفهان- بروجن- لردگان- ایذه و برعکس تردد کنند و مسیر جایگزین محور اصفهان- الیگودرز- خرم آباد وخوزستان است.
    * از محور یاسوج- لردگان- بروجن- اصفهان و برعکس تردد همه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 14 یکشنبه (چهارم تیرماه) تا 24 جمعه (نهم تیرماه) ممنوع بوده و مسیر جایگزین محور اصفهان- یاسوج است.
    * تردد همه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در محور اهواز- هفتگل- باغملک- ایذه- دهدز- شهرکرد از ساعت 14 یکشنبه (چهارم تیرماه) تا 24 جمعه (نهم تیرماه) ممنوع است و مسیر جایگزین محور اهواز- اندیمشک- خرم آباد- اصفهان- شهرکرد خواهد بود.
    * در محور تبریز- اهر- مشکین شهر و اهر- هریس و اهر- ورزقان و اهر- کلیبر- هوراند- خدآفرین و برعکس تردد این خودروها از هشت صبح تا 22 دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (پنجم تا نهم تیرماه) ممنوع است.
    *تردد این خودروها در محورهای قوچان-مشهد، سبزوار-مشهد و تربت حیدریه-مشهد و برعکس تا ساعت 24 جمعه (دوم تیرماه) و از ساعت 14 تا 24 یکشنبه، سه شنبه و جمعه (سوم، چهارم و نهم تیرماه) ممنوع است.
    * تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 15 تا 23 یکشنبه وجمعه (پنجم و نهم تیرماه) نمی توانند در محور قاین- بیرجند و برعکس تردد کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو