فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران

خط ۷ مترو استاندارد است

عصر خودرو- رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت:خط ۷ مترو بر اساس استانداردهای لازم به بهره‌برداری رسیده است و تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز یک خط را دارد.

خط ۷ مترو استاندارد است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، اقبال شاکری درباره بازدیدی که صبح امروز از خط 7 مترو به همراه اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری داشته‌اند،‌ اظهار داشت: امروز از ایستگاه میدان صنعت تا میدان بسیج از خط 7 مترو بازدید صورت گرفت و مسیر کامل این خط مشاهده شد.

    وی ادامه داد: خط 7 مترو خطی کامل و بر اساس استانداردهای لازم به بهره‌برداری رسیده است و بعضاً اطلاعات غلط در مورد این خط داده می‌شود.

    شاکری بیان داشت: بنده پیشنهاد داده‌ام که اعضای شورای شهر و دیگر مدیران که درباره خط 7 ابهامی دارند،‌ از این خط بازدیدی داشته باشند.

    رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: از شرکت بهره‌برداری مترو و همین‌طور شرکت متروی تهران درخواست شد در اولین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گزارشی از خطوط 6، 7 و 8 مترو ارائه دهند.

    وی افزود: خط 7 مترو بر اساس استانداردهای لازم به بهره‌برداری رسیده است و تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز یک خط را دارد.

    شاکری با اشاره به اینکه 22 کیلومتر در خط 7 مترو یک‌باره به بهره‌برداری رسیده است گفت: این اقدام یک رکورد است که این میزان از یک خط مورد بهره‌برداری هم‌زمان قرار بگیرد.

    رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران افزود: سه رام قطار جدید به خط 7 مترو اضافه شده است و ساعت فعالیت این خط نیز از 7 صبح تا 17 شده است و سرفاصله قطارها نیز کاهش یافته است.

    وی گفت: در خط 7 مترو،‌4 قطار در حال فعالیت است و 7 ایستگاه فعال دارد و ایستگاه‌های غیرفعال نیز 80 درصد آن آماده شده و در حال نصب آسانسور و پله‌های برقی هستند.

    شاکری تأکید کرد: ایمنی موردنیاز خط 7 تأمین شده است و به تأیید عوامل ناظر و اجرایی نیز رسیده است.

    رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه هواکش‌ها در ایستگاه خط 7 مترو فعال بوده است، اظهار داشت: خطوط مترو قبل از بهره‌برداری قطعی در ابتدا بهره‌برداری موقت می‌شود تا نقاط ضعف در آن خط مشخص شود. احداث خط 7 مترو کار بزرگ و خوبی بوده است که قطعاً در افزایش جابه‌جایی مسافر و کاهش آلودگی هوا تأثیر‌گذار خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو