فونیکسریمکسبهتام

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران خبرداد:

تجهیز ۹ هزار تاکسی به سیستم "کارپینو"

عصر خودرو- عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: همکاری رانندگان تاکسی با شرکت اسنپ تخلف بوده و با رانندگان متخلف برخورد می‌شود.

تجهیز ۹ هزار تاکسی به سیستم "کارپینو"
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از میزان، ابوالفضل قناعتی گفت: در حال حاضر حدود 9 هزار تاکسی در شهر تهران به سیستم کارپینو که ویژه آژانس‌های اینترنتی سازمان تاکسیرانی هستند، مجهز شده اند.

    وی افزود: تاکنون بیش از 200 هزار تاکسیران شهر تهران از این ظرفیت استفاده کرده اند و مقدمات بهره مندی سایر تاکسی‌ها نیز فراهم شده است.

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات سازمان تاکسیرانی به منظور ارائه خدمات به روز‌تر به شهروندان تصریح کرد: از زمانی که شاهد فعالیت شرکت‌هایی از قبیل: "اسنپ" و "تپسی" در شهر تهران بودیم، مسئولان سازمان تاکسیرانی نیز تصمیم گرفتند که تغییراتی را در نوع خدمات ارائه شده به شهروندان ارائه دهند.

    قناعتی ادامه داد: بر همین اساس نیز سیستم کارپینو در شهر تهران راه اندازی شد تا مردم بتوانند از خدمات اینترنتی سازمان تاکسیرانی بهره‌مند شوند.

    وی با بیان اینکه " شهروندان می‌توانند از طریق اپلیکیشن کارپینو درخواست تاکسی خود را ارائه دهند" خاطرنشان کرد: شهروندان تهرانی اکنون قادر هستند که از طریق اپلیکیشن کارپینو به اکثر شرکت‌ها خدمات دهنده تاکسی‌های رسمی شهر تهران دسترسی پیدا کرده و برای سفر‌های درون شهری خود از این سیستم بهره‌مند شوند.

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از نارضایتی رانندگان تاکسی از وضعیت ایجاد شده پس از فعالیت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات آژانس اینترنتی خبرداد و گفت: از زمانی که شاهد فعالیت شرکت‌های اسنپ و تپسی در شهر تهران هستیم تا حدود زیادی کاسبی رانندگان تاکسی کساد شده و شهروندان برای جا به جایی در سطح شهر از خودرو‌های این شرکت‌ها استفاده می‌کنند.

    قناعتی در خصوص قیمت‌های اخذ شده از شهروندان برای جا به جایی با اسنپ و تپسی خاطرنشان کرد: قیمت‌های تعیین شده برای سفر‌ها از سوی دو شرکت اسنپ و تپسی به نسبت آژانس‌ها و خودرو‌های زیر مجموعه کارپینو اندک‌تر بوده و علت استقبال مردم از این شرکت‌ها نیز قیمت کم آن‌ها است.

    وی با اشاره به رعایت نشدن برخی ضوابط در شرکت‌های اسپ و تپسی اظهارکرد: شرکت‌های تاکسی اینترنتی در استخدام رانندگان خودرو به بسیاری از ضوابط توجه نکرده و همین موضوع می‌تواند در آینده مشکلاتی را برای مسافران این شرکت‌ها فراهم کند.

    عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تاکید کرد: شهروندانی که از تاکسی برای تردد‌های خود استفاده می‌کنند در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند موضوع را به سامانه 1888 اطلاع دهند تا تخلف راننده مورد پیگیری قرار گیرد، اما در شرکت‌های خدمات آژانس اینترنتی این امکان وجود ندارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط