فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو شیراز ۹۶ (۴۲)

جک S۳ رکورد S۵ را تکرار خواهد کرد

عصر خودرو- معاونت استراتژیک ،برنامه ریزی و توسعه کسب وکار کرمان موتور معتقد است نمایشکاه خودرو شیراز در سال جاری نیز همانند سال های گذشته و با وجود تمامی مشکلات توانسته انتظارات شرکت ها را برآورده کند.

جک S۳ رکورد S۵ را تکرار خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مصطفی جعفری  با بیان این مطلب افزود: شهر شیراز به عنوان یکی از شهرهای اصلی از نظر میزان فروش در بیشتر شرکت ها مطرح است و از این رو نمایشگاه این شهر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
    او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رونمایی خودرو جک S3 به عنوان جدیدترین محصول این شرکت تصریح کرد: این خودرو با موتور 1600 سی سی VVT و توان خروجی 107 اسب بخاری و آپشن های معمول به بازار عرضه خواهد شد.
    جعفری همچنین با اشاره به تخفیف 2.5 میلیون تومانی برای خریداران این خودرو در نمایشگاه خودرو شیراز اظهار کرد: با توجه به قیمت 71 میلیون و 900 هزار تومانی و محاسبه سود مشارکت این خودرو حدود 68 میلیون تومان برای خریداران تمام خواهد شد.
    او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه ریزی شرکت برای تکرار رکورد فروش خودرو S5 با محصول جدید این برند یعنی خودرو S3 گفت: خودرو جک S3 به دلیل طراحی و آپشن های موجود مطمئنا مورد استقبال خریداران قرار خواهد گرفت.
    معاونت استراتژیک ،برنامه ریزی و توسعه کسب و کار کرمان موتور همچنین از تکمیل سبد محصولات جک در آینده نزدیک به عنوان یکی از اهداف اصلی این شرکت نام برد و گفت: با توجه به اعتماد و استقبال مردم از این برند تلاش داریم سبد محصولاتمان را در برند جک تکمیل کنیم.

    جعفری همچنین با اشاره به اینکه در همین راستا خودرو جک جی 4 به زودی طی ماه های آتی معرفی خواهد شد گفت: این خودرو سدان کمی از خودرو جی 5 کوچکتر است.
    معاونت استراتژیک ،برنامه ریزی و توسعه کسب وکار کرمان موتور ادامه داد: همچنین برای کامل تر شدن سبد محصولات برند جک تولید پیکاپ این شرکت را هم نیز مد نظر داریم.
    مصطفی جعفری  در ارتباط با برنامه های دیگر این شرکت نیز گفت: خودرو هیوندای اکسنت نیز به عنوان محصول دیگری از برند هیوندای در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی خواهد شد.
    او با اشاره به اینکه این خودرو یه صورت سی کی دی تولید خواهد شد گفت: تواید این خودرو در ابتدا با 20 درصد داخلی سازی انجام خواهد شد و سپس به سرعت به 30 درصد ساخت داخل خواهیم رسید.
    جعفری همچنین تاکید کرد: این خودرو به صورت فول آپشن و با تمامی امکانات تولید خواهد شد و در تولید آن تمامی استانداردهای وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز لحاظ شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو