فونیکسریمکسبهتام

هوندا فیت تقویت شده به بازار ایالات متحده رسید

عصر خودرو- عرضه هوندا فیت۲۰۱۸ با سیمای جدید اسپرت شده از طریق نمایندگی های ایالت متحده آغاز شد. شروع قیمت این خودرو از حدود ١٧ هزار دلار اعلام شده که این رقم، هزینه انتقال تا محل تحویل را نیز شامل می شود.نیروی محرکه این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر با ۱۳۰ اسب بخار و دور گشتاوری معادل ١١٤ پوند بر فوت، تأمین میشود.

هوندا فیت تقویت شده به بازار ایالات متحده رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در مدل جدید هوندا، چند تغییر در ظاهر و گوشه و کنار خودرو صورت گرفته و چهره آن نسبت به مدل قبلی تهاجمی تر شده است.برخی از این تغییرات شامل  فلاپ زیر سپر عقب، بال نصب شده بر روی صندوق عقب، تصویر صورتی رنگ  تتو مانند بر بدنه اتومبیل، لاستیکهای ١٦ اینچ آلومینیومی، رینگ با فینیشینگ مشکی گلاسه، اگزوز و لوله اگزوز کرومی و نصب ورقه های آلومینیوم در بغل صندلیهای جلو است.
    روکش داخلی اتاق، عمدتا مشکی با تکه دوزیهای نارنجی است. قیمت این مدل با تجهیزات اضافه شده حدود 18.5 هزار دلار با شش دنده دستی می باشد. در کنار إمکانات ذکر شده، این مدل هوندا در دو رنگ زرد و نارنجی پررنگ ارائه شده است.
    مدل EX این خودرو با شش دنده دستی، ١٩ هزار دلار و در فرم اتومات ١٨ هزار دلار ، در نظر گرفته شده. گرانترین مدل در این گروه هوندا، EX-L با بیش از ١٩ هزار دلار ، قیمت گذاری شده و درصورتیکه بخواهید جهت یاب بر روی آن نصب کنید  1000دلار دیگر باید اضافه پرداخت کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط