فونیکسریمکسبهتام

در حاشیه رونمایی تیگو ۷ مطرح شد

اختصاص وام به خودروهای دست دوم مدیران خودرو

عصر خودرو- رییس هیات مدیره مدیران خودرو در حاشیه رونمایی از خودروی تیگو ۷، از اختصاص وام به خودروهای دست دوم مدیران خودرو خبر داد.

اختصاص وام به خودروهای دست دوم مدیران خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  اقتصاد آنلاین، ژو، مدیرعامل مدیران خودرو، در حاشیه رونمایی از شاسی بلند تیگو 7 با اشاره به اینکه در سال جاری سعی کردیم که خدمات پس از فروش را نسبت به گذشته توسعه دهیم، اظهار کرد:افزایش تعمیرگاه ها، مدیریت بهره‌وری در حوزه تامین قطعات از جمله این اقدامات است‌.

    وی افزود:در حوزه تامین قطعات در ایران پیشتاز هستیم و امیدواریم امسال سال قوت ما در حوزه خدمات پس از فروش باشد.

    مدیرعامل مدیران خودرو همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اینکه اخیرا تمرکز برند چری بر عرضه خودروهای شاسی بلند بوده است آیا این راه جدید چری خواهد بود یا در آینده محصولات سدان هم از این برند عرضه خواهد شد؟ تاکید کرد: چری تمرکز خودش را بر روی شاسی بلندها در بازار ایران گذاشته است، زیرا این حرکت جهانی در پلتفرم ها است اما بر روی طراحی پلتفرم های جدید در حوزه سدان نیز تمرکز داریم.

    وی افزود: برنامه داریم دو محصول جدید را به بازار ایران معرفی کنیم  تا با معرفی این محصولات طراحی‌ها و تکنولوژی های جدید وارد ایران شود.

    آخرین وضعیت طرح مدیران خودرو برای خودروهای کارکرده

    در ادامه این مراسم، بهرام شریعت، رییس هیات مدیره مدیران خودرو در پاسخ به سوال اینکه وضعیت سایت خرید و فروش خودروهای دست دوم این شرکت چگونه است؟ اظهار کرد: سایت تاپ تک از سوی این شرکت برای خرید و فروش خودروهای دست دوم طراحی شد  و تاکنون مالک  300 دستگاه خودرو در این سایت ثبت نام کرده اند.

    وی با اشاره به اینکه در مرحله اول وظیفه ما معرفی مشتری و مالک بود، تصریح کرد:به دنبال آن هستیم که یک وام به خریداران خودروهای دست دوم اختصاص دهیم.

    به گفته او تسهیلات در نیمه دوم سال اجرایی می شود و به نظر می‌رسد استقبال از این طرح بیشتر شود.

    شریعت همچنین به راه اندازی مرکز تحقیق و توسعه در این شرکت با همکاری چری اشاره و تصریح کرد: هدف ما از راه اندازی این مرکز طراحی یک خودرو کاملا ایرانی برای بازار ایران است.

    رییس هیات مدیره مدیران خودرو با اشاره به اینکه از ابتدا تا انتهای ٩٤، 20درصد ساخت داخل صورت گرفته و سال ٩٥ جریمه نشدیم، تاکید کرد: تاکنون عمق ساخت داخل محصولات را مطابق با چارچوب های وزارت صنعت رعایت کرده ایم و به دنبال آن هستیم که این میزان را افزایش دهیم.

    وی همچنین درباره استفاده از توان قطعه سازان داخلی و انتقادات موجود در این زمینه گفت:در این زمینه بحث تیراژ اقتصادی خیلی مهم است، درواقع باید ببینیم تیراژ کدام یک از محصولات به ١۰۰ هزار دستگاه رسیده که ما قطعه سازان را به کار بگیریم.

    به گفته شریعت؛ اگر تیراژ بالا نباشد خود قطعه سازان به واردکننده تبدیل می شوند.

    طراحی تیگو 7 منحصر به فرد است

    در این نشست همچنین جیمز برین هوپ طراح محصول چری با بیان اینکه این محصول در زبان طراحی خودش به هیچ عنوان دنبال کپی کردن نبوده است، افزود: از دلایل حضور من در اینجا این است که با ایرانی ها تعامل داشته باشم برای هر شرکت بین المللی یک چالش است که از مشتریانش درک درستی داشته باشد.

    هوپ با بیان اینکه در زبان طراحی چری بحث ورزشی و پویا بودن دنبال شده است، خاطرنشان کرد: طراحی تیگو 7 منحصر به فرد است، دی ان ای طراحی چری، کاربردی بودن طراحی است که در محصولات جدید هم این موضوع مدنظر قرار داده شده است.

    امضای قرارداد بین مدیران خودرو و بانک صادرات

    به گزارش اقتصاد آنلاین در حاشیه این مراسم، قرارداد همکاری بین مدیران خودرو و بانک صادرات امضا شد، تصریح کرد: در راستای این تفاهم نامه اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان و صندوق سرمایه گذاری تامین خودرو کرده کرده ایم.

    یوسفیان، معاون اعتبارات مدیرعامل بانک صادرات با اشاره به اینکه با ایجاد باشگاه مشتریان  خدمات ویژه به اعضای باشگاه علاوه بر خدمات رایج ارائه می‌شود، اظهار کرد:این صندوق ایجاد شده تا مشتریان سرمایه های خود را به حساب مدیران خودرو واریز کرده و برای خودرو سرمایه گذاری کنند.

    وی درباره میزان سود سپرده ها در این صندوق اظهار کرد:سود متعارف بانک را به صورت روزشمارمی دهیم به علاوه در ازای این کارت خریدهایی به جز  خودرو هم قابل انجام است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو