فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۶ (۶۳)

تحویل تلیسمان و کولئوس به‌روز خواهد شد

عصر خودرو- نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران در سال جدید حضور بسیار پررنگی در نمایشگاه‌های خودرویی داشته است.

تحویل تلیسمان و کولئوس به‌روز خواهد شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، روند رو به گسترش حضور این شرکت در نمایشگاه‌های خودرویی هم‌زمان با افزایش حجم فروش محصولات وارداتی رنو از سوی این شرکت، نشان از برنامه‌های گسترده نگین خودرو برای توسعه بازار محصولات رنو دارد. در نمایشگاه خودرو مشهد نیز نگین خودرو در غرفه‌ای وسیع محصولات خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است. رنو در شهر مشهد نیز حضور پررنگی دارد تا جایی که دومین شعبه استانی رنو پس از تهران، در شهر مشهد تاسیس شد.
    در زمینه وضعیت فعالیت‌های رنو در نمایشگاه خودرو مشهد با محمد مرتضایی، مدیر بازاریابی نگین خودرو به گفت و گو نشستیم.
    ***
    مرتضایی در زمینه وضعیت بازار مشهد گفت:"مشهد یک از قطب‌های صنعتی و حمل نقل است و یکی از بزرگ‌ترین بازارهای خودرو در ایران به شمار می‌رود و طبیعی است برای ما هم بازار بسیار مهم است. ما غیر از اینکه در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌ایم در سال‌های اخیر هم تلاش کرده‌ایم با حمایت از شعبه خود در مشهد که مدیریت خراسان را بر عهده دارد، حضور رنو را پررنگ‌تر کنیم."
    وی در زمینه حضور نگین خودرو در نمایشگاه خودرو گفت:"به دنبال سیاست‌های مدیریت ارشد شرکت در زمینه گسترش حضور در بازارهای هدف و به دلیل اهمیت نمایشگاه خودرو مشهد، از چند ماه قبل برنامه‌ریزی‌ها برای حضور در این نمایشگاه را آغاز کردیم و طیف کامل محصولاتمان را به این نمایشگاه آوردیم و در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادیم."
    مرتضایی در زمینه وضعیت نمایشگاه سال جاری گفت:"نسبت به سال پیش در زمینه میزان بازدیدها افت داشته‌ایم. این مسئله در کل نمایشگاه است و امسال به‌طورکلی بازدیدکننده کمتری نسبت به سال‌های پیش در نمایشگاه حاضر شده است که علت آن را باید بررسی کنیم. بعد از نمایشگاه خودرو تهران، نمایشگاه خودرو مشهد باید پربازدیدترین نمایشگاه خودرو در ایران است و در زمانی که نمایشگاه خودرو تهران برگزار نمی‌شد مشهد رتبه اول را داشت اما امسال به دلیلی که هنوز نیاز به بررسی بیشتر دارد شاهد کاهش استقبال عمومی از این نمایشگاه هستیم."
    وی در زمینه شبکه خدمات پس از فروش نگین خودرو گفت:"از سال گذشته تا امروز نزدیک به 35 نمایندگی به شبکه نگین خودرو اضافه کرده‌ایم تا بتوانیم سطح بالاتری از سرویس‌های فروش و خدمات پس از فروش را به مشتریان ارائه کنیم. در مشهد شعبه‌ای به نمایندگی آقای دلیری را داریم و در آینده نزدیک شعبه دیگری هم به این لیست اضافه می‌شود که امور مربوط به ساخت و طراحی داخلی آن در حال نهایی شدن است. کار بزرگی که انجام دادیم تاسیس یک مرکز PDS و PDI است که به فرآیند تحویل خودرو در این منطقه کمک بزرگی می‌کند. به‌علاوه در حال تاسیس یک مرکز خدمات پس از فروش وسیع و مستقل هم هستیم."
    مدیر بازاریابی نگین خودرو درباره آخرین وضعیت تحویل خودروها و به‌ویژه تلیسمان و کولئوس گفت:"خبر خوب برای مشتریان محصولات وارداتی نگین آن است که تا شهریور ماه تمام تعهدات خود را در زمینه تحویل تلیسمان و کولئوس به روز خواهیم کرد. مصداق این موضوع را می‌توانید در شرایط فروش این دو خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد ببینید. ما در اینجا زمان تحویل خودروها را از 60 روز به 45 روز کاهش دادیم و این در حالی است که قبلا شرایط فروش 120 روز و 90 روز هم داشتیم. با روند فعلی در شرایط بعدی می‌توانیم به مرور شرایط را حتی کوتاه‌تر کنیم."

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو