فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۶ (۶۶)

استقبال بی سابقه از جدیدترین سواری بهمن

عصر خودرو- مدیربازاریابی و تبلیغات گروه بهمن در حاشیه هفدهمین نمایشگاه خودرو مشهد از حضور پررنگ و متفاوت این شرکت گفت.

استقبال بی سابقه از جدیدترین سواری بهمن
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مریم کربلایی با اشاره به استقبال مردم ازمحصول B30 گروه بهمن، گفت: استقبال از این محصول به حدی بود که نمایندگان  بهمن موتور در روز اول نمایشگاه سهمیه های خود را به فروش رساندند و شرکت اقدام به افزایش مجدد سهمیه آنها کرد.
    وی در ادامه با اشاره به اینکه این خودرو با قیمت 58 میلیون و ٣٦٨ هزار تومان عرضه شده است، تصریح کرد: در حال حاضر تنها روش فروش این محصول پیش فروش است به طوری که فرد مبلغ 20 میلیون تومان را به عنوان ودیعه پرداخت می کند، زمان تحویل خودرو مهر، آبان و آذر بر اساس الویت خرید خواهد بود.
    مدیربازاریابی و تبلیغات گروه بهمن با اشاره به اینکه گروه بهمن به طور متمرکز با شرکت های زیر مجموعه خود در نمایشگاه خودرو مشهد شرکت کرده است، اضافه کرد:بهمن دیزل با کامیونت ایسوزو دنده اتوماتیک در نمایشگاه شرکت کرده که اولین کامیونت دنده اتوماتیک در ایران است.
    کربلایی گفت: شرکت ایران دوچرخ نیز با موتور برقی در این نمایشگاه شرکت کرده است که استفاده از این موتورها به کاهش آلودگی هوا کمک می کند و در بلند مدت برای مصرف کننده صرفه اقتصادی دارد.
    مدیربازاریابی و تبلیغات گروه بهمن به طراحی غرفه این گروه در این نمایشگاه اشاره و تاکید کرد: برای اولین بار بدنه خودرو B30 بر روی دیوار نصب شده است، ما به بدنه خودرو و ایمنی آن اعتماد داریم و این اقدام را انجام دادیم تا بخش هایی را که از فولاد در بدنه استفاده شده به مراجعه کنندگان نشان دهیم.
    وی با بیان اینکه رنگ زرد در این بدنه نشان دهنده فولاد با استحکام بالا و رنگ قرمز نشان دهنده فولاد با استحکام خیلی بالاتر است، گفت:این خودرو دارای استاندارد پنج ستاره CNCAP است، و دارای سه سال گارانتی یا 100 هزار کیلومتر پیمایش است.
    کربلایی همچنین به سازه موجود درسمت راست این غرفه اشاره و تاکید کرد:این سازه نشان دهنده محصول آینده گروه بهمن است که در زیر آن نوشته شده که قدرت ایمنی و زیبایی، را با هم دارد.
    به گفته او این محصول یک شاسی بلند است که به زودی از سوی گروه بهمن عرضه می شود.
    گفتنی است گروه بهمن با ارائه آخرین دستاوردها و جدیدترین محصولات و خدمات خودرویی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد حضور پررنگی داشت.
    گروه بهمن با معرفی محصولات، رونمایی یک محصول جدید و ارائه خدمات متنوعی از شرکت های بهمن موتور، سیبا موتور، بهمن دیزل، ایران دوچرخ و بهمنلیزینگ درهفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد شرکت کرد.

    بر اساس این گزارش، گروه بهمن در فضایی بالغ بر 1200مترمربع محصولات شرکت‌های زیرمجموعه خود( 5 شرکت) را در معرض  دید علاقه مندان و بازدیدکنندگان قرار داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو