فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تبریز ۹۶ (۱۹)

افزایش سرعت و کیفیت خدمات برنامه جدی سال ۹۶ است

عصر خودرو- برنامه امسال مدیران خودرو افزایش کیفیت وسرعت در ارایه خدمات است همچنین و از سوی دیگر قصد داریم که نارضایتی‌ها را مدیریت کنیم.

افزایش سرعت و کیفیت خدمات برنامه جدی سال ۹۶ است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مدیرعامل خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو در حاشیه 21 امین نمایشگاه خودرو تبریزبا بیان این مطلب گفت: برای افزایش سرعت خدمات میزان تامین قطعات را به حدود 95 درصد در تمامی محصولات رسانده ایم.
    محمدعلی قادری با بیان اینکه افزایش سرعت انتقال اطلاعات یکی یگر از برنامه های مهم شرکت در راستای افزایش سرعت خدمات است تصریح کرد: از چندی پیش سیستم جامع خدمات پس ار فروش در همه نمایندگی ها نصب شده است که سرعت انتقال اطلاعات از نماینده به شرکت و سپس به چری را به میزان قابل توجهی افزایش داده ایم.
    او همچنین با اشاره به اینکه برای افزایش کیفیت سیستم رتبه بندی و آموزش را به تازگی ایجاد کرده ایم گفت: دراین سیستم به جز امتیاز دهی نماینده می تواند بخش مربط به خود و شرکت را از یکدیگر تمیز دهد تا بتواند نیازهای واقعی خود را از شرکت مطالبه کند.
    قادری همچنین به تعامل بیشتر به نماینده ها به عنوان عاملی برای افزایش کیفیت اشاره کرد و گفت: در همین راستا تعداد بازدید های دوره ای از نمایندگی ها را افزایش داده ایم.
    مدیرعامل خدمات پس از فروش شرکت مدیران همچنین به اجرایی شدن دستورالعمل تشویق و تنبیه به عنوان عامل دیگری در افزایش کیفیت خدمات در نمایندگی ها اشاره کرد.
    قادری همچنین تاکید کرد: در راستای افزایش کیفیت در خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو برنامه ریزی هایی برای افزایش رتبه نمایندگی ها هم انجام شده و به این ترتیب از سال 97 هیچ نماینده ای با رتبه 4 در شرکت مدیران خودرو وجود نخواهد داشت.
    مدیر خدمات پس از فروش مدیران خودرو با اشاره به اینکه قطعات اصلی در شرکت ارزان‌تر است، اظهار کرد:معمولاً قطعاتی که در بازار وجود دارد تقلبی است که گارانتی هم ندارد و شاید مشتریان به دلیل اطلاعات نادرستی که دریافت می‌کنند اقدام به خرید این قطعات کنند اما اغلب کسانی که این خرید را انجام دادند متوجه شدند که این قطعات کیفیت نداشته و اصل نبوده است.
    او در بخش دیگری نیز از کارت طلایی برای خریداران خودرو تیگو 7 به عنوان عاملی در جهت افزایش استقبال از این خودرو نام برد و اظهار کرد: در این برنامه 94 نماینده آموزش های لازم را دیده اند. از سوی دیگر تلاش کرده ایم تمامی قطعات لازم برای کویک سرویس ها و تعمیرات اولیه در تمامی نمایندگی های چری موجود باشد.
    محمدعلی قادری در انتها نیز به وجود 150 نماینده در گروه مدیران خودرو برای پوشش فروش و خدمات پس از فروش اشاره  کرد و افزود: مدیران خودرو در حوزه فروش رتبه اول را کسب کرده است. سال جاری از سوی مدیرعامل به‌عنوان سال خدمات پس از فروش نام‌گذاری شده است و به همین دلیل هدف اصلی ما در سال جاری افزایش رضایت مشتریان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط