فونیکسریمکسبهتام

سردار رحیمی خبر داد:

برخورد پلیس پایتخت با خودروهای دودزا و تخلفات شبانه رانندگان

عصر خودرو- فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت اجرای طرح برخورد با خودروهای دودزای شهر تهران در نیمه دوم سال با توجه به بروز پدیده آلودگی هوا به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

برخورد پلیس پایتخت با خودروهای دودزا و تخلفات شبانه رانندگان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه در آئین طرح استقبال از مهر که در مقر فرماندهی پلیس راهور پایتخت برگزار شد، افزود: طرح برخورد با خودروهای دودزا در شش ماه دوم سال و با توجه به بروز پدیده وارونگی هوا و ترافیک به صورت ویژه و جدی در تهران اجرا می شود.
    وی همچنین از احیای طرح برخورد با تخلفات شبانه رانندگان خودرو خبر داد و اظهار کرد: طرح برخورد با تخلفات شبانه رانندگان خودروها که منجر به اخلال در نظم و انضباط شهری می شود نیز به عنوان یکی از دیگر اولویت های پلیس راهور احیا و اجرا می شود.
    سردار رحیمی در ادامه توقف خودرو در حاشیه معابر اصلی و بزرگراهی را از جمله معضلات ترافیکی تهران عنوان کرد و گفت: تمامی این خودروها به دلیل توقف در محل غیرمجاز با هدف ساماندهی و نظم بخشی به مسایل ترافیکی شهر تهران را استفاده از جرثقیل به پارکیتنگ انتقال داده می شوند.
    رییس پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: درهمین رابطه اجرای طرح ساماندهی حمل بار و خودروهای مسافرکش شخصی شهر تهران نیز به صورت جدی در دستور کار پلیس راهور پایتخت قرار دارد.
    سردار رحیمی در خصوص وضعیت موتورسیکلت های سطح شهر تهران به ویژه موضع حمل بار گفت که طرح ساماندهی موتورسیکلت های شهر تهران نیز به زودی به زودی اجرا خواهد شد.
    رییس پلیس تهران بزرگ در ادامه به افزایش 30 درصدی ترافیک پایتخت همزمان با بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: برای کاهش بار ترافیکی شهر تهران در روزهای نخست مهرماه، انجام هرنوع فعالیت عمران شهری از 25 شهریور تا 20 مهر در سطح شهر تهران ممنوع است.
    وی با اشاره به رویکرد فرهنگی اقدامات پلیس گفت: 970 هزار همیار پلیس(دانش آموز) در دوره های ویژه آموزشی و فرهنگی مرتبط با نظم و انضباط ترافیکی شرکت می کنند.
    رییس پلیس پایتخت همچنین در خصوص فعالیت قانونمند سرویس های مدارس شهر تهران نیز اظهار کرد: 17 هزار خودرو سرویس مدرسه در تهران سازماندهی شده و 8 هزار و 200 راننده سرویس مدارس نیز در دوره های ویژه آموزشی پلیس راهور شرکت کرده اند.
    سردار رحیمی افزود: آموزش 32 هزار پلیس مدرسه با همکاری پلیس راهور و همکاری با 120 هزار معلم به عنوان فرهنگیاران پلیس در حوزه های ترافیکی و نظم اجتماعی از دیگر اقدامات پلیس تهران بزرگ در حوزه های فرهنگی مرتبط با بحث ترافیک ا ست.
    به گزارش ایرنا، آئین استقبال از مهر امروز با حضور عیسی فرهادی فرماندار تهران، عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در سالن اجتماعات پلیس راهور پایتخت برگزار شد.
    امروز بیش از 154 هزار نوآموز پیش دبستانی و دانش آموز کلاس اولی شهر تهران، سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو