فونیکسریمکسبهتام

CDC هشدار می‌دهد

رانندگان تاکسی در صدر احتمال مرگ بر اثر خشونت

عصر خودرو- نتایج یک بررسی نشان داد، رانندگان تاکسی در مقایسه با مشاغل دیگر در معرض خطر بیشتری از مرگ خشونت‌آمیز قرار دارند و احتمال قتل در پی یک درگیری ساده جان آنها را تهدید می‌کند.

رانندگان تاکسی در صدر احتمال مرگ بر اثر خشونت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا هشدار می‌دهد، رانندگان تاکسی در مقایسه با مشاغل دیگر در معرض خطر بیشتری از مرگ خشونت‌آمیز قرار دارند و احتمال قتل در پی یک درگیری ساده جان آنها را تهدید می‌کند.

    بر اساس گزارش این سازمان، مرگ در حین کار اول از همه رانندگان را تهدید می‌کند و در واقع رانندگان تاکسی احتمال بیشترین مرگ و میر در حین کار را دارند.

    تجزیه و تحلیل این سازمان نشان می‌دهد، افزایش مرگ و میر در رانندگان تاکسی به دلیل مسائل و مشکلاتی است که آنها طی یک روز کاری با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

    کمبود خواب، ساعات طولانی اشتغال، ارتباط اجتماعی روزانه با چند ده نفر و اختلاف بر سر کرایه تاکسی از جمله مواردی است که احتمال مرگ آنها را افزایش می‌دهد.

    به گفته سازمان پیشگیری و کنترل بیماری‌ها، بررسی یک دهه‌ای رانندگان تاکسی نشان داده است، علت اصلی مرگ بسیاری از راننده‌ها در حین کار قتل در پی یک درگیری ساده بوده است.

    این تحقیقات همچنین نشان داد، آمار مرگ بر اثر خشونت در مناطق پایین شهر به میزان قابل توجهی بالاتر از مرگ در بقیه نواحی شهر است؛ تفاوت‌های منطقه‌ای به دلیل تفاوت سطح امنیتی می‌تواند نقش پررنگی در رخ دادن قتل بر اثر خشونت داشته باشد.

    این مطالعه تأکید می‌کند: «مهم است که مقررات شهر و سیاست شرکت‌های تاکسی‌رانی در جهت حفظ ایمنی کارگران باشد، ضمن اینکه ایمنی برای همه آنها به طور مساوی قابل دسترس باشد».

    مرکز مدیریت و پیشگیری بیماری یکی از آژانس‌های ایالات متحده آمریکا و تحت‌نظر وزارت بهداشت و خدمات انسانی آن است که به طور رسمی در سطح دولت فدرال ایالات متحده آمریکا فعالیت دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو