فونیکسریمکسبهتام

معاون نظارت بر تاکسی‌رانی همدان خبرداد:

شناسایی یک هزار و ۴۰۰ تاکسی فرسوده در شهر همدان

عصر خودرو- معاون نظارت بر تاکسی‌رانی و حمل و نقل بار کالا در همدان از شناسایی یک هزار و ۴۰۰ تاکسی فرسوده در شهر همدان خبرداد.

شناسایی یک هزار و ۴۰۰ تاکسی فرسوده در شهر همدان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، مهران حاجیان از شناسایی یک هزار و 400 تاکسی فرسوده در شهر همدان خبرداد و عنوان کرد: سال گذشته نوسازی حدود 700 تاکسی امکان‌پذیر شد که با توجه به تسهیل شرایط امیدواریم مابقی تاکسی‌های فرسوده نیز به زودی نوسازی شوند.

    حاجیان با اشاره به اجرای طرح پیاده‌راه سازی خیابان اکباتان و میدان حضرت امام(ره) گفت: در همین راستا نقل و انتقال 500 دستگاه تاکسی از خیابان اکباتان به خیابان‌های باباطاهر و شهدا همدان با کمترین معضل و چالش به انجام رسید.

    ساماندهی خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین در پارکینگ‌ها

    وی در خصوص ساماندهی خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین در پارکینگ‌های تعبیه شده نیز گفت: با تلاش‌های انجام شده 3 پایانه بزرگ در شهر همدان ایجاد شد که بر همین اساس پایانه مستقر در حوالی میدان امام حسن(ع)، پایانه مستقر در میدان شاهد و پایانه مستقر در شهرک صنعتی الوند، به آرام سازی فضای شهر و انتقال خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین به این پایانه‌ها کمک کرد.

    حاجیان از برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه رانندگان سرویس مدارس در روز چهارشنبه پنجم مهرماه سال جاری و رونمایی از برچسب سرویس مدارس خبر داد و با اشاره به تلاش برای ایجاد شرایط مناسب به منظور پرداخت الکترونیکی کرایه در تاکسی‌های شهر گفت: مطابق فعالیت‌های انجام شده طی روزهای آینده شاهد راه‌اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی در تاکسی‌های شهر خواهیم بود.

    معاون نظارت بر تاکسی‌رانی و حمل و نقل بار کالا ادامه داد: با راه‌اندازی وبگاهی در سازمان؛ زمینه بهره‌گیری از نرم‌افزار طراحی شده و زمینه انجام امور تاکسیرانان فراهم‌ شد، ضمن اینکه تسهیل شرایط برای رانندگان تاکسی، افزایش خدمت‌رسانی به شهروندان را موجب خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو