فونیکسریمکسبهتام

برخی نقاط شهر دچار آبگرفتگی شده است

کندی تردد در معابر آستارا

عصر خودرو- بارش ۷۰ میلیمتری باران که از عصر سه شنبه در آستارا آغاز شده، موجب کندی تردد در معابر و آبگرفتگی برخی نقاط شهر شده است.

کندی تردد در معابر آستارا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، در پی بارش شدید باران که از عصر سه شنبه  در شهرستان مرزی آستارا  آغاز شده، حجم آب در برخی از نقاط شهری بالا آمده و با کشش ضعیف جوی ها و کانال ها در برخی از محلات، مشکلاتی  برای تردد مردم ایجاد شده است.

    همچنین با توجه به کاهش شش درجه ای دمای آستارا، شدت بارش ها در این شهرستان موجب کاهش دید رانندگان وسایل نقلیه، کندی حرکت و  اختلال در تردد نیز شده است.

    در حال حاضر  بیش از 70 میلی متر باران در  آستارا باریده و دمای هوای این شهرستان 18 درجه سانتیگراد با رطوبت 98 درصدی و سرعت وزش باد 10 کیلومتر بر ساعت است.

    از این رو تمامی نیروهای زیر مجموعه شهرداری آستارا  با به کار گیری 17 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین برای مقابله با سیلاب و آبگرفتگی معابر شهری در آماده باش هستند.

    شهردار آستارا در این رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ستاد بحران شهرداری آستارا تشکیل شده و تمامی نیروهای شهرداری به حالت آماده باش در آمده اند، اظهار کرد: در حال حاضر تمامی نیروهای خدماتی شهرداری آستارا با به کار گیری 17 دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین و همچنین موتور پمپ و تانکر در سطح شهر و مناطق حادثه خیز و پر آب برای مقابله با سیلاب و آبگرفتگی های معابر مستقر هستند.

    جواد معیتی با بیان اینکه با وجود بارش شدید باران در حال حاضر  آبگرفتگی معابر شهری مقطعی و جزیی است و نیروهای خدمات شهری تا پایان بارندگی ها برای بازگشایی معابر به فعالیت خود ادامه خواهند داد، افزود: ریختن زباله و نخاله در کانال ها و جداول سهم زیادی در آبگرفتگی معابر دارند.

    وی گفت: یکی از مشکلات مدیریت شهری در زمینه مقابله با آبگرفتگی معابر این است که افرادی اقدام به ساخت و ساز منازل مسکونی کرده اند، خاک و نخاله ساختمانی خود را در حاشیه جداول رها می کنند.

    شهردار آستارا ادامه داد: به تمامی مالکین ساختمان های  در حال احداث در این رابطه اخطار های لازم داده شده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو