فونیکسریمکسبهتام

در ۶ سال اخیر

رنو بهترین عملکرد را به ثبت رساند

عصر خودرو-گروه خودروسازی رنو بهترین عملکرد شش سال گذشته در زمینه فروش خودروهای سواری به ثبت رساند.

رنو بهترین عملکرد را به ثبت رساند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از وبسایت رنو، پلاک شدن سواری‌ها و خودروهای تجاری سبک گروه رنو در 9 ماه نخست 2017 با 2.9 درصد افزایش به 498 هزار و 900 دستگاه رسید و این شرکت 26.5 درصد سهام بازار را به خود اختصاص داده است. 
    رنو در بازار سواری‌ها بهترین عملکر را در شش سال گذشته نشان داده در حالیکه داچیا نیز رکورد جدیدی را به ثبت رسانده و حتی در رده سوم فروش این خودروها قرار گرفته است.

    براین اساس رنو کولیو همچنان پرفروش ترین خودرو در فرانسه و رنو زو به تنهایی حدود دو سوم بازار خودروهای الکتریکی این کشور را در اختیار دارد.

    گروه رنو با ثبت پلاک 398 هزار و 958 دستگاه خودروی سواری در پایان ماه سپتامبر با 2.6 درصد افزایش بهترین میزان فروش را در شش سال اخیر ثبت کرده است. هر دو برند رنو و داچیا افزایش فروش را تجربه کرده اند و برند داچیا یک رکورد جدید را در میزان فروش داشته است.   

    همچنین رنو بهترین نرخ فروش خودروهای سواری را در شش سال گذشته با یک افزایش و درصدی ثبت کرده و 309 هزار و 706 دستگاه خودرو فروخته است. داچیا با ثبت پلاک 89 هزار و 252 دستگاه خودرو و با 4.8 درصد افزایش بار دیگر رکورد فروش جدیدی را در بازار فرانسه که در آن در رده پنجم قرار دارد، ثبت کرده است.

    داچیا حتی در رده بندی فروش خودروهای سواری در رده سوم بازار فرانسه قرار دارد و رنو در رده اول است. در بازار فرانسه رنو ساندرو پرفروش ترین خودرو محسوب می‌شود.

    از حیث محصولات، رنو کلیو همچنان رهبر بازار خودروهای سواری در فرانسه است، جایگاهی که بیش از هفت سال است که آن را در اختیار دارد. کپچر در رده هفتم، ساندرو هشتم، مگان نهم و سینیک در رده دهم بازار خودروهای سواری فرانسه ایستاده است.

    خودروهای توینگو، کولیو، تالیسمان و اسکیپ همگی در سگمنت خود در رده نخست استاده اند. فروش مگان نیز در پایان سپتامبر 2017 رقم 23.7 درصد افزایش یافته است.

    رنو زو نیز در بازار خودروهای الکتریکی در فرانسه پیشتاز است و با 12 هزار مورد ثبت پلاک در پایان سپتامبر 65 درصد فروش خودروهای سواری الکتریکی را در اختیار دارد که نسبت به دوره مشابه سال قبل 47 درصد رشد داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو