فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران ۹۶ (۳)

برگزاری دومین نمایشگاه خودرو تهران بطور رسمی استارت خورد

عصر خودرو- با رونمائی از پوستر دومین دوره از نمایشگاه خودرو تهران که با حضور برخی از مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران کمپانی ها و شرکت های خودروسازی کشور و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزارشد، کار اجرائی این نمایشگاه بطور رسمی استارت خورد.

برگزاری دومین نمایشگاه خودرو تهران بطور رسمی استارت خورد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه خودرو تهران، در مراسم رونمائی پوستر این نمایشگاه که فعالین بخش خصوصی، پایگاه های خبری، اصحاب رسانه و تشکل ها و انجمن های وابسته نیز حضور داشتند؛ علاوه بر سخنرانی برخی از مقامات شرکت کننده در مراسم، از سوی مدیران برگزارکننده هم بعضی از برنامه ها و پکیج های خدمات نمایشگاه و همچنین گزارش عملکرد نمایشگاه قبلی ارائه شد.

    دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران از تاریخ 6 تا 10 آذر ماه به مدت 5 روز متوالی با حضور ده ها کمپانی و شرکت بزرگ خودروسازی داخلی و خارجی در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می شود.

    گفتنی است اولین دوره از نمایشگاه خودرو تهران پس از وقفه ای 11 ساله، سال گذشته در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب با کیفیت درخور توجه و استاندارد های جهانی برگزار شد.

    خانم ثابت، مدیر عامل شرکت ایده تجارت هرمس و مجری برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در این مراسم گفت: در نمایشگاه خودرو سال گذشته میزبان بیش از 200 شرکت تولید کننده داخلی و خارجی فعال در صنعت خودرو در زمینه های مختلف خودروهای سواری، تجاری، موتورسیکت و قطعه ساز بودیم.

    وی اضافه کرد: بر اساس آخرین آمار از نمایشگاه خودرو سال گذشته در حدود بیش از 1.46 میلیون نفر از نمایشگاه دیدن کردند که آمار بسیار قابل توجهی است. امسال نیز بر اساس پیش بینی ها استقبال بسیاری از نمایشگاه خودرو سال جاری به عمل خواهد آمد. تا این لحظه حضور 36 برند مطرح خودروساز داخلی و خارجی در این نمایشگاه قطعی شده است.

    خانم ثابت افزود: امیدواریم که در نمایشگاه سال جاری شاهد رشد 20 درصدی در میزان شرکت کنندگان داخلی و خارجی باشیم.

    آقای عاجزی مدیر اجرایی این پروژه هم خاطرنشان کرد: نمایشگاه سال جاری این بار بجای بهمن ماه در آذر ماه برگزار خواهد شد و از این رو انتظار می رود به دلیل تغییر فصل برگزاری، شرایط آب و هوایی نیز تاثیر مثبتی در میزان بازدید از این نمایشگاه بر جای بگذارد.

    وی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال و در کنار خودروهای مدرن و روز جهان، خودروهای کلاسیک نیز حضور خواهند داشت،گفت:این فضای جدید و اهمیت بازار ایران موجب شده است تا بسیاری از شرکت ها و کمپانیهای خودروساز جهان؛ نوین ترین تولیدات خود را در این نمایشگاه ارائه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو