فونیکسریمکسبهتام

میتسوبیشی جدیدی که به راننده مشاوره می‌‎دهد +عکس

عصر خودرو- خودرو یک مشاور عالی برای نحوه رانندگی شما محسوب شده و به شما پیشنهادهای خوبی در نحوه حرکت ارائه می‌دهد."ئی وو" یک میتسوبیشی جدید از خانواده SUV های الکتریکی است و اینک ایده‌های زیادی در خصوص این تحول الکتریکی و چگونگی آن وجود دارد.

میتسوبیشی جدیدی که به راننده مشاوره می‌‎دهد +عکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، احتمالا از مدل‌های الکتریکی و پلاگین هیبرید "اوت‌لندر" پیشرفته‌تر ظاهر خواهد شد و ظاهر جذابتری نسبت به آنها دارد.

    با این وجود این خودرو یک الکتریکی تمام عیار است و خبری از فاز هیبریدی در آن نیست. خودرو سه موتور الکتریکی دارد که قابلیت حرکت چهار چرخ را برایش ایجاد می‌کند. یکی از موتورها به محور جلو و دو نسخه دیگر به محور عقب متصل می‌شوند و به وسیله یک سامانه کنترل کشش با یکدیگر در ارتباطند. این موتورها می توانند اعتماد شما را به یک خودروی الکتریکی به نام "ئی وو" افزایش دهند.

    اما جالب‌ترین داستان مربوط به "ئی وو"، هوش مصنوعی آن است.

    هوش مصنوعی در کنار مجموعه‌ای از حسگرها، تغییرات جاده‌ای را پیش‌بینی کرده و با توجه به تغییراتی مانند ترافیک، واکنش نشان می‌دهد. هوش مصنوعی در اصل رفتاری مشابه تمایلات راننده دارد.

    تعلیم رانندگی با ئی‌وو میتسوبیشی

    عملکرد خودرو با تمایلات راننده یکپارچه می‌شود و سامانه از تمامی قابلیت‌ها و توانایی رانندگان پشتیبانی می‌کند. در نتیجه کنترل خودرو آسانتر و امنیت آن افزایش می‌یابد. این فاکتورها تجربه رانندگی را به سطح جدیدی ارتقاء می‌دهند.

    مقامات میتسوبیشی در خصوص این خودرو تشریح کرده‌اند که هوش مصنوعی، توانایی رانندگی کاربران را افزایش دهد. این خودرو با دریافت تصویری از سطح مهارت رانندگان، برنامه‌ای تمرینی را به آنها ارائه کرده و فرامین این برنامه را توسط سامانه‌های صوتی یا نمایشگرهای داشبورد به کاربر انتقال می‌دهد. در نتیجه رانندگان می‌توانند توانایی‌های خود را بالا برده و ضعف‌هایشان را کاهش دهند. رانندگان آماتور نیز می‌توانند در فاصله زمانی کم، در سطح بهتری رانندگی کنند و شرایط کنونی خود نیز بیشتر لذت ببرند.

    هوش مصنوعی در خودرو همچنین باتوجه به نیاز و علاقه شما صندلی خودرو را در یک روز سرد زمستانی گرم خواهد کرد. از طرفی خودرو یک مشاور عالی برای نحوه رانندگی شما محسوب شده و به شما پیشنهادهای خوبی در نحوه حرکت ارائه می‌دهد.

    احتمالا این مدل مفهومی را در در نمایشگاه خودرویی توکیو خواهیم دید. اگر شما نیز از کسانی هستید که دل خوشی از رانندگی ندارید یا با ترس می‌رانید این خودرو کمک بزرگی برای شما محسوب می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو