فونیکسریمکسبهتام

۱۰خودرویی که شرکت‌های بیمه از آن‌ها فراری هستند

عصر خودرو- مردم معمولا به دنبال خودروهای سریع،ارزان و ایمن هستند و پس از خرید ماشینی با این مشخصات اولین کاری که می کنند، بیمه آن است. اما شرکت های بیمه همیشه از برخی ماشین ها استقبال نمی کنند.

۱۰خودرویی که شرکت‌های بیمه از آن‌ها فراری هستند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از برترین ها، در ادامه به معرفی 10 خودرویی که شرکت های بیمه ای از پوشش آنها متنفر هستند، می پردازیم.

    یک سایت بیمه مستقل، داده هایی از 6 شرکت بیمه بزرگ را که بیش از 1500 مدل ماشین را پوشش می دهند به دست آورده و بر طبق نتایج، جیپ رنگر ارزان ترین ماشینی در آمریکا است که دارندگان آن مجبور به پرداخت 1134 دلار در سال برای پوشش بیمه آن هستند. این مدل از جیپ یک مدل همه منظوره است و با آن می توان در هر شرایط آب و هوایی و در هر جاده ای رانندگی کرد اما تنها مشکلش سریع نبودن آن است.

    اما در این بین ماشین هایی هم هستند که قیمت بالایی دارند و مبلغ بیمه سالانه آنها بسیار بالا است، در ده خودروی حاضر در لیست، هشت مورد از آنها از خودروسازان آلمانی است چرا که ویژگی های خاص به کار رفته در این ماشین های لوکس پوشش های بیمه ای آنها را سخت می کند و به همین دلیل نیز مبلغ پرداختی به عنوان حق بیمه سالانه آنها از بقیه بیشتر است. بدون هیچ توضیح اضافه دیگری به سراغ این لیست می رویم؛ با ما همراه باشید.

    10. مرسدس بنز CLS63 AMG 4Matic

    وقتی مرسدس های کلاس CLS در سال 2004 رونمایی شدند، از این ماشین ها به عنوان نسل جدیدی از سدان های اسپورت شیک یاد می شد. اکنون شاهد آن هستیم که پس از بیش از ده سال، این مدل هنوز هم یکی از ماشین های رده بالای کمپانی مرسدس محسوب می شود و مرسدس با تغییراتی که در طراحی اولیه و عملکرد این ماشین ها ایجاد کرده است، آن را همواره در زمره به روزترین ماشین های حاضر در جاده ها نگه داشته است. CLS63 AMG دو محوره از موتوری هشت سیلندر توربو دوقلو با قدرت 577 اسب بخار بهره می برد که قادر است ظرف 3.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. مبلغ متوسط بیمه سالانه برای این ماشین 2972 دلار است.

    9. مرسدس بنز E63 AMG 4Matic

    از زمان رونمایی این مدل در سال 2014، آخرین نسل از مدل های E63 به یکی از بهترین ماشین های حال حاضر جهان از لحاظ عملکرد و سواری تبدیل شد. این ماشین دو محوره از پیشرانه 5.5 لیتری توربو دوقلو هشت سیلندری که با قدرت 577 اسب بخار کار می کند، مانند یک راکت در جاده ها حرکت می کند چرا که قادر است ظرف 3.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. این ماشین با حداکثر سرعت 186 مایل در ساعت یکی از سریع ترین ماشین ها در پیست محسوب می شود اما طراحی خارجی گران قیمت این ماشین، بسیاری از شرکت های بیمه ای را نگران می کند و به همین خاطر مبلغ متوسط بیمه سالانه آن 3042 دلار است.

    8. BMW M6 کانورتیبل

    این مدل در سال 2012 معرفی شد و در واقع نسل آخر BMW M6 محسوب می شود که اتفاقاً یکی از بهترین مدل های این کمپانی آلمانی هم محسوب می شود. با ترکیبی از سرعت، زیبایی و سواری راحت می توان این مدل را یکی بهترین گزینه های خرید حال حاضر دنیای خودرو دانست. این ماشین در سه مدل کوپه، کانورتیبل و سدان عرضه می شود و هر سه تریم نیز از هر نظر عالی هستند. موتور هشت سیلندری توربو دوقلوی این ماشین قدرتی معادل 560 اسب بخار دارد و قادر است ظرف 4.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

    به نوعی می توان گفت، موتور کار شده در این ماشین یکی از قدرتمندترین موتورهای کمپانی BMW محسوب می شود اما اگر یکی از این ماشین ها را برای خرید انتخاب کرده اید، به خاطر داشته باشید که حق بیمه سالانه آن 3155 دلار است.

    7. BMW 760Li

    مدل 760Li به یک دلیل، بهترین مدل bmw در خط تولید محصولاتش محسوب می شود. چرا که در این ماشین شاهد ترکیبی از آخرین فناوری و لوکسی به انضمام موتور قدرتمند 750 اسب بخاری دیده می شود و خریداران این ماشین برای استفاده از این موتور قدرتمند در ماشینشان مبلغ 50 هزار دلار بیش از مبلغ پایه برای این غول 12 سیلندر که از پیشرانه 6.6 لیتری استفاده می کند، پرداخت کنند. این مدل از BMW سالهاست که زیر سایه مرسدس بنزهای کلاس S قرار دارد اما در تریم با موتور 535 بخاری آن، شاهد رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت تنها در 4.5 ثانیه هستیم. حق بیمه سالانه این ماشین گران قیمت، 3147 دلار است.

    6. پورشه پانامرا توربو executive

    جدای از ظاهر زیبای این ماشین، پانامرا را می توان یکی از بهترین سدان های حال حاضر جهان دانست. پیشرانه 4.8 لیتری هشت سیلندر این ماشین که 520 اسب بخار قدرت دارد، این ماشین شیک و سریع را به یکی از بهترین گزینه های خرید در بازار خودرو تبدیل کرده است.

    قیمت پایه برای خرید این ماشین 161 هزار دلار تعیین شده است اما پورشه برای خریداران آپشن هایینیز در نظر گرفته است که با آن آپشن ها، قیمت این ماشینی از مرز 200 هزار دلار هم می گذرد. با پانامرا می توانید ظرف حدود 4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسید. حداکثر سرعت این ماشین 189 مایل در ساعت است و حق بیمه متوسط سالانه آن نیز 3174 دلار تعیین شده است.

    5. آئودی R8 اسپایدر کواترو

    شاید اسم این ماشین کمی عجیب باشد اما اسپایدر کواترو از موتوری ده سیلندر استفاده می کند که قادر به تولید نیرویی معادل 520 اسب بخار است. این موتور را قبلا در لامبورگینی گالاردو دیده بودیم. البته این موتور برای مدل های 2017 تقویت شده و به همین دلیل توانسته در بین بهترین ماشین های جهان قرار بگیرد. قیمت این ماشین بسیار بالا است به طوری که قیمت پایه آن 160 هزار دلار تعیین شده است و شرکت های بیمه ای نیز مجبور به اخذ 3206 دلار بابت حق بیمه سالانه از دارندگان این ماشین گران قیمت هستند.

    4.پورشه 911 کاررا S کابریولت

    برای بسیاری از افراد، پورشه 911 بهترین ماشین اسپورت جهان محسوب می شود و در عمل نیز این ایده تایید شده است چرا که سرعت، سواری راحت و لوکسی این ماشین برای 50 سال متوالی آن را در زمره بهترین های جهان قرار داده است. شاید کاررا S سریع ترین مدل پورشه های 911 نباشد اما قادر است ظرف 4.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

    حداکثر سرعت این ماشین 186 مایل در ساعت گزارش شده و از موتوری شش سیلندر با 400 اسب بخار قدرت نیز بهره می برد. این ماشین گران قیمت حق بیمه سنگینی هم دارد به طوری که مبلغ بیمه سالانه آن 3216 دلار است که البته دارندگان آن می توانند سال اول را با وامی که بر روی خود ماشین به عنوان آپشن قرار دارد آن را بیمه کنند.

    3.داج SRT وایپر

    وایپر در واقع تنهای ماشین از یک خودروساز آمریکایی در لیست است و علت این امر نیز مشخص است چرا که برای دو دهه پیاپی، این خودروساز بر روی سرعت و قدرت تمرکز کرده است و اعتبار و شهرت خود را مدیون دستاوردهایش در این زمینه ها است. این مدل با موتور 10 سیلندر و 640 اسب بخاری که بر روی آن سوار کرده اند قادر است زیر 3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. بدنه این ماشین از مواد سبکی ساخته شده اما تمامی مواد به کار رفته در ساخت این ماشین مرغوب و گران قیمت هستند و همین مسئله نیز مبلغ حق بیمه سالانه این ماشین را تا 3318 دلار بالا برده است.

    2. مرسدس بنز SL65 AMG کانورتیبل

    این ماشینبه نوعی به اصل خود که ماشین هایی در دهه 50 میلادی بودند برگشته اما مرسدس های کلاس SL مدرن و لوکس امروزی بسیار پیشرفته تر از مدل های قدیمی هستند. در این ماشین می توان یکی از با کیفیت ترین و بهترین سیستم های تعلیق را دید. موتور دوازده سیلندر و توربو دوقلوی SL65 قدرتی معادل 621 اسب بخار دارد و همین موتور قدرتمند آن را قادر می سازد تا ظرف 3.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت این ماشین نیز 186 مایل در ساعت است که به طور الکترونیکی کنترل می شود. مبلغ حق بیمه سالانه این ماشین رقم بالای 3573 دلار است. نکته جالب در این زمینه این است که، فاصله رقم بیمه SL65 با ماشینی که در رتبه اول این لیست قرار دارد تنها 1 دلار است.

    1. نیسان Gt-R نیسمو

    نیسان GT-R یکی از بهترین سوپرماشین هایی است که در سال 2007 به بازار آمد و گذشت زمان از کیفیت آن نکاست. در سال 2015، نیسان با تغییراتی که در این مدل ایجاد کرد مدل Gt-R نیسمو را روانه بازار کرد که از پیشرانه 3.8 لیتری توربو دوقلو و شش سیلندر با قدرت 600 اسب بخار استفاده می کند.

    لاستیک های 20 اینچی و کربن فیبری که در این ماشین استفاده شده، یک استثنا محسوب می شوند و افرادی که علاقه به خرید این ماشین داشته باشند باید مبلغ 50 هزار دلار علاوع بر قیمت پایه برای استفاده از آپشن های کنار بگذارند. مبلغ حق بیمه مدل 2015 این ماشین 3574 دلار است که حتی بیشتر از مدل های 2017 آن محسوب می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو