فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان زنجان:

توقیف خودرو در زنجان ۴۰درصدکاهش دارد

توجه جدی به معاینه فنی خودرو

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان زنجان به توقیف خودرو طی شش ماهه سالجاری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: توقیف خودرو در این بازه زمانی ۴۰ درصد کاهش داشته است.

توقیف خودرو در زنجان ۴۰درصدکاهش دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ علی اصغر شیر محمدی با بیان اینکه پلیس با رانندگان متخلف برخورد می کند، افزود: طی شش ماهه سالجاری توقیف خودرو در جاده های استان زنجان 40 درصد کاهش و توقیف موتور سیکلت 42 درصد کاهش داشته است.

    وی علت اصلی توقیف خودرو و موتور سیکلت را سرعت و سبقت غیر مجاز، حرکات نمایشی، نداشتن کلاه ایمنی و نداشتن گواهینامه عنوان کرد و یاد آور شد: در سالجاری هم پلیس با رانندگانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند برخورد جدی می کند.

    رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: خودروهایی که خلافی بالای یک میلیون تومان داشته و تخلفات بسیار حادثه ساز داشتند به پارکینگ منتقل شدند و پلیس مانع ادامه سفر آنها شد.

    شیر محمدی تاکید کرد: هدف پلیس از توقیف خودرو و موتور سیکلت حفظ امنیت جانی مردم است و متاسفانه رانندگان با سرعت بالا اقدام به  رانندگی می کنند و علاوه بر خود جان دیگران را هم به خطر می اندازند.

    وی یادآور شد: خوشبختانه از اواخر اسفند ماه سال 94 با افزایش 2 برابری جریمه ها، تصادفات در جاده های استان زنجان به صورت خیلی محسوسی کاهش یافته و به تبع تخلفات  هم کاهش داشته است.

    رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: رانندگان قبل از مسافرت با رهگیری به سامانه 1101202020 استعلام خود را از خلافی خودرو داشته باشند و برابر قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی تردد خودروهای دارای تخلف بالای یک میلیون تومان جریمه در جاده‌ها ممنوع بوده و در صورت مشاهده، این خودروها توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

    شیر محمدی بر لزوم توجه بیشتر به معاینه فنی خودرو تاکید کرد و گفت: رانندگان  حتما خودرو خود را قبل از مسافرت تست کنند و از سالم بودن خودرو مطمئن شوند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط