فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی

شاسی بلند لیفان سال آینده وارد بازار می شود

عصر خودرو- ۶ سال پیش در چنین روزی ایکس۶۰ اولین محصول در کلاس شاسی بلند(SUV) تولیدی شرکت لیفان در نمایشگاه خودرو تبریز رونمایی شد.

شاسی بلند لیفان سال آینده وارد بازار می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» امیرحسین یزدانی معاون وقت فروش و بازاریابی کرمان موتور، با بیان اینکه موتور این خودرو(X60) تولید شرکت ریکاردو انگلیس و حجم آن 1800سی.سی است، قدرت آن را 132 اسب بخار اعلام کرد. معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور از طراحی جدید و امکانات لوکس در این شاسی بلند لیفان خبر داد و اضافه کرد: این خودرو هنوز در چین و سایر بازارهای جهانی عرضه نشده است و همزمان با عرضه در سراسر جهان، در ایران هم فروخته خواهد شد. وی پیش بینی کرد اوایل سال آینده (1391) عرضه این شاسی بلند برای بازار ایران آغاز شود و واردات آن بصورت سی.کی.دی خواهد بود.

    http://www.asrekhodro.com/News/11691
    خودروسازان دست روی دست نگذارند
    6 سال پیش در چنین روزی مدیرعامل وقت شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به مهلت 5 ماهه خودروسازان برای تولید خودروهای با استاندارد یورو 4 گفت: با این وجود به نظر می‌رسد خودروسازان همچنان دست روی دست گذاشته‌اند.

    http://www.asrekhodro.com/News/11689

    رونمایی گل سرسبد کادیلاک
    6 سال پیش در چنین روزی کادیلاک اعلام کرد از XTS که یک سدان لوکس  بود به عنوان گل سرسبد کادیلاک در نمایشگاه خودرو لس انجلس یکی از نمایشگاه های مهم خودرو رونمایی خواهد کرد.

    http://www.asrekhodro.com/News/11696

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط