فونیکسریمکسبهتام

آیا هوندا این خودرو را می‌سازد؟

تلفیق آینده و گذشته در اسپرت الکتریکی

عصر خودرو- هوندای ژاپن این روزها نشان داده که علاقه خاصی به مدل‌های فناورانه با ظاهری کلاسیک و قدیمی دارد. به همین دلیل در نمایشگاه خودرویی توکیو از خودرویی رونمایی کرد که شباهت زیادی به "هوندا اوربان" دارد. هوندا اوربان همان نسخه‌ای است که در نمایشگاه فرانکفورت غوغا به پا کرد و رضایت خیلی‌ها را برانگیخت.

تلفیق آینده و گذشته در اسپرت الکتریکی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹:۰۰
  • 1
  • 1
  • تلفیق آینده و گذشته در اسپرت الکتریکی

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصر ایران ، ظاهر قدیمی خودرو منافاتی با مجموعه فناورانه آن ندارد. خودروهای گرد در نمای جلوی خودرو شما را یاد خودروهای دهه‌های قبل می‌اندازد، اما تفاوت این خودروها و مدل‌های قدیمی در LED بودن آنهاست. در این مدل به جای آینه‌های جانبی شاهد دوربین هستیم. در نمای عقب اما کپی‌کاری بیشتری را از مدل اوربان شاهد هستیم.

این مدل مفهومی در ابعاد مزدا MX5 ساخته شده و در ان درب موتور و کابین به محور عقب نزدیک‌ شده‌اند.

در این خودرو هوندا از "فناوری شبکه خودکار" خود بهره برده که به ارتباط بهتر بین خودرو و راننده کمک می‌کند. هوندا در حال حاضر در حال توسعه یک پلت‌فرم اختصاصی در زمینه خودروهای الکتریکی است تا بتواند نمونه‌های تولیدی خودروهای خود را وارد بازار کند.

احتمالا اولین نمونه‌های تولیدی هوندا اوربان به عنوان یک خودروی الکتریکی بین سال‌های 2019 تا 2020 از خط تولید خارج خواهد شد.

هوندا احتمالا نامم این خودرواش را اسپورت الکتریکی می‌گذارد و آن را به هوش مصنوعی مجهز می‌کند. تلاش هوندا ایجاد تجربه نابی از رانندگی با این خودرو است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط