فونیکسریمکسبهتام

با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و معاون حمل و نقل شهرداری

بهره‌برداری از سامانه نوبت‌دهی تاکسی فرودگاه‌

عصر خودرو- ایستگاه‌های ورودی غربی ترمینال ۲ مهرآباد امروز با حضور مدیرعامل شرکت‌ فرودگاه‌ها و معاون حمل و نقل شهرداری تهران به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از سامانه نوبت‌دهی تاکسی فرودگاه‌
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، در این مراسم محسن پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران اظهار داشت: ایستگاه متروی ترمینال 2 مهرآباد قبلاً افتتاح شده بود اما امروز ورودی جدید آن که درون ترمینال 2است افتتاح می‌شود.

    وی افزود: در گذشته مترو به فرودگاه،‌راه‌آهن و نمایشگاه بین‌المللی متصل نشده بود، اما سیاست‌های وزیر راه و شهرسازی توسعه حمل‌ونقل چندوجهی و اتصال مترو به فرودگاه و راه‌آهن بود. در این راستا پیشنهاد‌ها ارائه و این پروژه‌ها اجرا شد.

    وی افزود: هدف از اجرای این پروژه‌ها دسترسی راحت و آسان مسافران به سیستم‌های حمل و نقلی است؛ هم‌اکنون در فرودگاه مهرآباد امکان دسترسی به ترمینال‌های 1، 2، 4 و 6 از طریق مترو فراهم است و مشابه چنین اتصالی در ایستگاه راه‌آهن تهران نیز در حال انجام است.

    بنا به این گزارش در ادامه این مراسم مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اظهار داشت: طرح تحول خدمات رسیانی به مسافران از 2.5 سال پیش در فرودگاه‌های کشور آغاز شد و دسترسی به حوزه‌های مختلف حمل‌ونقل در فرودگاه‌هایی مثل مهرآباد امسال عملیاتی شود.

    مهابادی بابیان اینکه تغییرات در مهرآباد همه‌جانبه است، اظهار داشت: تلاش کردیم سطح سرویس‌رسانی به فرودگاه‌ها بهتر شود.

    به گزارش فارس، متروی فرودگاه مهرآباد با طول حدود 2 کیلومتر از مسیر خط 4 مترو و در ایستگاه متروی بیمه انشعاب دارد؛ افتتاح این خط دسترسی به ترمینال فرودگاه مهرآباد شرایط راحتی برای مسافران ایجاد خواهد کرد.

    بنا به این گزارش همچنین فراهم شدن بستر مدیریت و نظارت بر تاکسی‌های فرودگاه، روان‌سازی و افزایش کیفیت سرویس‌دهی به مسافران،‌ ساماندهی تاکسی‌ها و کاهش آلودگی‌های صوتی و بصری ناشی از رقابت بین شرکت‌های تاکسیرانی و مکانیزه سازی فرآیند و ایجاد بانک اطلاعاتی جهت تهیه آمار و اطلاعات در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و به‌کارگیری راهکارهای واحد جهت حفظ و افزایش سهم بازار تاکسی فرودگاه از دیگر اهداف در راستای تسهیل شرایط برای مسافران مهرآباد است که امروز از سوی مدیران موردبررسی قرار گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط