فونیکسریمکسبهتام

زائران از خودروهای عمومی استفاده کنند

افزایش ۲۹ درصدی تردد از جاده های همدان

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان همدان گفت: میزان تردد از جاده های برون شهری این استان ۲۹ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۲۹ درصدی تردد از جاده های همدان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ رضا عزیزی  افزود: سال گذشته در این زمان 331 هزار تردد از جاده های این استان صورت گرفته بود که هم اینک به 452 هزار تردد رسیده است.
    وی گفت: در حال حاضر جاده های 2 طرفه نهاوند - فیروزان و ملایر آورزمان و آزاد راه همدان - ساوه و کوریجان همدان شلوغ ترین محورهای این استان هستند.
    رئیس پلیس راه استان همدان علت افزایش شمار ترددها را شروع زودهنگام سفر زائران اربعین حسینی برای حضور در این مراسم معنوی ذکر کرد.
    سرهنگ عزیزی احتمال داد: با توجه به سفر زودهنگام زائران با نزدیک شدن به اربعین حسینی ترافیک در جاده های برون شهری این استان کمتر شود.
    وی توصیه کرد: با توجه به گزارش هواشناسی در زمینه آغاز بارندگی از دوشنبه هفته آینده و تاثیر اولین بارندگی در افزایش سوانح جاده ای انتظار می رود پیش از آغاز بارندگی زائران نسبت به عزیمت به عراق اقدام کنند.
    وی گفت: عمده ترین عامل بروز سوانح جاده ای در این مقطع زمانی، رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی است که به رانندگان توصیه می شود بعد از هر 2 ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کنند.
    رئیس پلیس راه استان همدان افزود: سرنشین جلو خودرو از خوابیدن پرهیز کند چون این اقدام تاثیر روانی بر روی راننده گذاشته و موجب خواب آلودگی وی می شود.
    سرهنگ عزیزی تصریح کرد: بیشتر زائران اربعین حسینی برای اولین بار رانندگی در جاده را تجربه می کنند و در اغلب مواقع دچار سانحه می شوند.
    وی افزود: با توجه به ناآشنایی بیشتر زائران به رانندگی در جاده و مسیرها توصیه می شود زائران اربعین حسینی از خودروهای عمومی برای تردد استفاده کنند.
    وی بر ضرورت توجه به جلو هنگام رانندگی ، پرهیز از مکالمه با تلفن همراه و بستن کمربند ایمنی توسط تمامی سرنشینان تاکید کرد.
    در 24 ساعت گذشته سه سانحه رانندگی در معابر بیرون شهری همدان رخ داد که منجر به مجروح شدن پنج تن شد که 2 تن از آنها زائران امام حسین (ع) بودند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو