فونیکسریمکسبهتام

هفته‌نامه خودروامروز منتشر کرد؛

نخستین تجربه رانندگی با پژو ۲۰۰۸ در ایران

عصر خودرو- سیصدوشصت‌وششمین شماره هفته‌نامه خودروامروز همراه با ضمایم اسپرت و آپشن منتشر شد

نخستین تجربه رانندگی با پژو ۲۰۰۸ در ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، این هفته در گفت و گو با بیوک علیمرادلو، عضو شورای سیاست‌گذاری خودرو، مباحث پیرامون الزام استاندارد های 85 گانه را زیر ذره‌بین قرار داده ایم و در ادامه رویداد این هفته، مروری داریم  بر "آغاز دور جدید پیش‌فروش بسترن B30"، "رسیدن قیمت دنا پلاس به 52 میلیون تومان"، "فروکش تب مینی‌کراس ایران‌خودرو" و "آغاز طرح ویژه نگین‌خودرو برای زائرین اربعین حسینی". بازار این هفته به بررسی بازار انواع مواد شوینده و کارواش های خانگی به اضافه لیست قیمت اختصاص یافته و در صفحه گزارش، تور خانوادگی X33S سواران را پوشش داده ایم که هفته گذشته به همت مدیران‌خودرو در جنگل های سرسبز مازندران برگزار شد. با تیتر یک جلد این هفته نیز به صفحه آزمایش فنی می رویم تا اولین تجربه رانندگی با پژو 2008 در آستانه ورود به خیابان های کشور را بخوانیم.
    بررسی وانت‌بار میدسایز میتسوبیشی و ویژگی های آن، مروری بر روند پیدایش و تکامل سیستم تهیوه مطبوع خودرو، مروری بر تازه های جهان خودرو، بررسی معایب و ایرادات در جا روشن ماندن پیشرانه و عیب‌یابی مجموعه ستون فرمان به زبان ساده نیز از دیگر مطالب خواندنی خودروامرز 366 هستند. در ضمن، این شماره با فورد ماستنگ شلبی GT350 مدل 1969 ملاقات داریم و سرنوشت تنها داج چارجر R/T مدل 1968 ایران را مرور می کنیم.
    همراه با خودروامروز 366، هفتمین شماره ضمیمه اسپرت خودروامروز و ششمین شماره ضمیمه آپشن خودروامروز روی دکه می روند. در اسپرت، معرفی برخی خودرو هایی را داریم که به لطف محدودیت بازار ایران، به عنوان یک محصول اسپرت مطرح می شدند. در ادامه آن نیز ملاقاتی داریم با جنگجوی دهه نودی هوندا در خیابان های پایتخت، با 15 حقیقت خواندنی از جگوار آشنا می شویم، پرونده انقراض کوپه ها را مرور می کنیم، نگاهی به پدیده شاسی‌بلند های کوپه و کانورتیبل داریم و پیش‌مقدمه ای داریم برای سِماشو 2017. در آپشن نیز در کنار بررسی آپشن های شاسی‌بلند های 100 تا 120 میلیون تومانی بازار کشور، بررسی آپشن های خودرو های هایبرید بازار ایران و مروری بر آپشن های جذاب خودرو های خاص، با 10 دلیل برای خرید هیوندای سانتافه آشنا می شویم و بازار انواع لوازم اسپرت مختص خودرو های داخلی را مورد بررسی قرار می دهیم. مروری بر آپشن های خودرو های آفرود قدیمی و بررسی لیست امکانات 3 محصول آتی سیتروئن برای بازار ایران نیز از مطالب خواندنی آپشن 6 هستند.
    هفته‌نامه خودروامروز 366 را همراه با ضمایم اسپرت و آپشن از روزنامه‌فروشی های سراسر کشور تهیه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط