فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد:

اتوبوس آمبولانس‌های یزد به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شدند

عصر خودرو- مدیرکل مدیریت بحران استان یزد از اعزام اتوبوس آمبولانس‌های یزد به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.

اتوبوس آمبولانس‌های یزد به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، هادی هادی‌نسب اظهار داشت: با وقوع زلزله شب گذشته در استان‌های کرمانشاه و ایلام، اتوبوس آمبولانس و گروه های امدادی اورژانس استان یزد، مستقر در استان ایلام به مناطق زلزله زده در غرب کشور اعزام شدند.

    وی بیان کرد: این تجهیزات به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین در این استان مستقر شده بود که پس از وقوع حادثه به سرعت به مناطق زلزله زده اعزام شد.

    هادی‌نسب عنوان کرد: گروه امدادی اورژانس استان یزد که در روزهای پایانی ماموریت خود برای خدمت رسانی به عزاداران اربعین حسینی در صادق آباد استان ایلام به سر می‌برد، درپی رخداد زمین لرزه 7.3 ریشتری در غرب کشور، اتوبوس آمبولانس اورژانس استان به همراه دو دستگاه خودروی امدادی آمبولانس برای امدادرسانی به هموطنانمان در استان کرمانشاه به شهرستان قصر شیرین اعزام شدند.

    وی اظهار داشت: استان یزد آمادگی دارد در صورت نیاز به هموطنانمان در استان کرمانشاه خدمت رسانی کند و ارتباط با استان کرمانشاه در این زمینه برقرار شده است.

    به گزارش مهر، شب گذشته زلزله شدیدی به قدرت 7.3 ریشتر مناطق وسیعی از غرب کشور را لرزاند که مرکز این زلزله بخش ازگله استان کرمانشاه بوده و این زلزله تاکنون 220 کشته بر جای گذاشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط