فونیکسریمکسبهتام

هفته‌نامه خودروامروز منتشر کرد؛

قدرتمند ترین و سریع ترین کوروت تاریخ

عصر خودرو- سیصد شصت و هشتمین شماره هفته‌نامه خودروامروز همراه با ضمایم ماکتبازی و طراحی خودرو منتشر شد.

قدرتمند ترین و سریع ترین کوروت تاریخ
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»،  این هفته با طرح موضوع ایجاد بازار سیاه خودرو های وارداتی در نتیجه توقف ثبت سفارش، پای صحبت های رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان اتومبیل تهران نشسته ایم و در ادامه رویداد هفته نیز تفاوت تیپ های سایپا کوئیک را مورد بررسی قرار داده ایم، از معافیت مالیاتی خودرو های الکتریکی تولید ایران می خوانیم و آخرین آمار از تولید پژو 2008 را زیر ذره‌بین قرار می دهیم. بازار این هفته به بررسی بازار انواع شمع خودرو به اضافه لیست قیمت اختصاص یافته و در انتخاب، تمامی هزینه های هیوندای سوناتا YF و کیا اپتیما TF را در بازار خودرو های دست‌دوم کشور مورد بررسی و مقایسه قرار داده ایم. جهان خودرو این هفته نیز به معرفی کوروت ZR1 جدید، فیس‌لیفت 2018 تویوتا هایلوکس و اینفینیتی QX80 جدید اختصاص یافته است.

    نگاهی به حضور محصولات سنگین وزن MAN در کشورمان در سال های اخیر، گزارش آغاز بکار نمایشگاه تاریخچه مرسدس بنز E کلاس در تهران، ملاقات با فولکس‌واگن بیتل 2013، مروری بر دوازدهمین دوره نمایشگاه قطعات تهران، تازه های جهان موتورسیکلت، مروری بر انواع مسیربندی اگزوز و بررسی مسائل و مشکلات عمومی سیستم کلاچ نیز از دیگر مطالب خواندنی خودروامروز 368 هستند.

    این هفته، خودروامروز همراه با ضمایم ماکتبازی و طراحی خودرو روی دکه می رود. در نهمین شماره ماکتبازی خودروامروز، جدیدترین محصولات برند های مطرح ماکت‌سازی دنیا را معرفی کرده ایم، معرفی 9 ماکت با کیفیت با توجه به بهای پرداختی را داریم، ماکت بوگاتی ویرون ساخت سه شرکت معتبر ماکت‌سازی را مورد بررسی قرار داده ایم، با جدیدترین قیمت برخی ماکت های موجود و قابل سفارش در بازار کشور آشنا می شویم، رویداد های جدید و وضعیت کنونی بازار ماکت کشور را زیر ذره‌بین قرار می دهیم. معرفی برترین آرسی های الکتریکی موجود در بازار کشور، جدیدترین لیست قیمت برخی از آرسی های موجود در کشور و نتیجه نظرسنجی محبوب ترین مقیاس خودرو های رادیوکنترلی نیز از دیگر مطالب این شماره ماکت‌بازی خودروامرز هستند.

    طراحی خودرو هفته‌نامه خودروامروز استارت پنجمین شماره خود را با گفت و گوی ویژه و اختصاصی با طراح دومین نسل فورد ماستنگ زده و نگاهی دارد به روند و فرآیند طراحی رنج‌روور وِلار و سئات آرونا. آشنایی با مراحل طراحی رینگ خودرو، بررسی زیباترین طراحی های پینین‌فارینا برای برند هایی غیر از فراری و معرفی برگزیدگان چالش طراحی میشلن 2017 نیز دیگر مطالب خواندنی ضمیمه طراحی خودرو هفته‌نامه خودروامروز هستند.

    خودروامروز 368 را همراه با ضمایم ماکت بازی و طراحی خودرو از روزنامه‌فروشی های سراسر کشور تهیه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو