فونیکسریمکسبهتام

پیشتازی به سبک فولکس‌واگن

عصر خودرو- شرکت خودروسازی فولکس‌واگن بیش از ۴۰ میلیارد دلار برای تبدیل شدن به قطب تولید خودروهای برقی سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

پیشتازی به سبک فولکس‌واگن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بزرگ‌ترین خودروساز جهان قصد دارد این مبلغ را تا پایان سال 2022 در زمینه تولید خودروهای برقی، توسعه فناوری‌های خودران و سرویس‌های حمل‌و‌نقل جدید، صرف کند.

    ماتیاس مولر، مدیرعامل فولکس‌واگن اعلام کرد:«با تصویب این سرمایه‌گذاری، زیربنای لازم در فولکس‌واگن ایجاد خواهد شد تا در سال 2025 جایگاه بزرگ‌ترین تولیدکننده خودروهای برقی را از آن خود کنیم.»

    بودجه فولکس‌واگن برای سرمایه‌گذاری در فناوری‌های روز تولید خودرو، در مقایسه با آنچه دو ماه پیش اعلام شد، افزایش قابل ملاحظه‌ای یافته است.

    خودروهای برقی و فناوری‌های خودران، دو مولفه‌ غیر قابل انکار در آینده صنعت خودروسازی هستند، اما فولکس‌واگن پیش از رسوایی دیزل گیت به این بخش توجه چندانی نداشت و در مقایسه با سایر خودروسازان سرمایه‌گذاری اندکی در این زمینه انجام داده بود.

    محدودیت‌های اعلام شده از سوی برخی کشورهای اروپایی و چین، انگیزه لازم برای تولید خودروهای پاک را در اغلب خودروسازان ایجاد کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم