فونیکسریمکسبهتام

خبرهایی از تودیع و معارفه در سایپا

عصر خودرو- با پذیرش رسمی تغییرات هیات مدیره از سوی تیم حاکم بر مدیریت سایپا مراسم تودیع جمالی، مدیرعامل قبلی و معارفه جهرودی مدیرعامل جدید سایپا فردا ( چهارشنبه) برگزار خواهد شد.

خبرهایی از تودیع و معارفه در سایپا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، طبق آخرین شنیده ها  مراسم فردا، همچون مراسم پیشین تودیع و معارفه مدیران عامل سایپا در سالن محقری در شرکت برگزار خواهد شد که شایسته این مراسم نبوده و نیست. در حالیکه پیش از تودیع جمالی عرف بر این بوده که مدیران عامل سایپا و ایران خودرو در یکی از سالن های آموزش سازمان مدیریت صنعتی در حیاط سازمان گسترش تودیع و معارفه می شدند.

    نکته مهم خبری دیگر حضور سرزده معظمی رییس هیات عامل سازمان گسترش در پایان ماراتن جنگ  صدارت مدیرعامل جدید سایپا بود که به محض  پذیرش انتخاب مدیرعامل جدید از سوی جمالی وارد رسانه ها شد و  انتخاب مدیرعامل جدید را شاهکار دانست و خود را در نقش باعث و بانی این انتخاب معرفی کرد در حالی که همه فعالان صنعت خودرو می دانند ایدرو  هیچ اطلاعی از انتخاب مدیرعامل جدید نداشته و مدیرعامل ایدرو  تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید سایپا نام وی را به گوش نشنیده بود.

    نکته مهمتر اینکه باوجود اعلام اطرافیان جناب معظمی مبنی بر تمدید حکم حضور وی در سازمان گسترش در سه هفته پیش هنوز هیچ حکم رسمی از سوی وزارتخانه اعلام نشده است و سیاست رسانه ای وزارتخانه نشان می دهد تک تک احکام که با ورود به ماه ربیع الاول صدور آنها نیز شتاب گرفته است رسانه ای می شود .

    نکته مهم دیگر حضور فعال مدیران ایدرو در برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرداست که قطعا نقش ایدرو را در این انتخاب پررنگ نشان دهند.

    و آخر اینکه همچون تودیع و معارفه جمالی و مدنی که یکی از مدیران صنعت خودرو مخالف حضور خبرنگاران در مراسم بود برای برنامه فوق هم نسخه برگزاری مراسم بدون خبرنگاران را پیچیده است .

    به نظر می رسد بهتر است جهرودی از همین شروع کار جایگاه و شأن خبرنگاران را روشن کند چرا که فردا خودش باید پاسخگوی خبرنگاران باشد نه اشخاصی که معلوم نیست تا کی مدعی العموم کل صنعت خودرو هستند مثل جمالی که از فردا صبح بدون بلیت نمی تواند سینما برود!

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو