فونیکسریمکسبهتام

تمام راههای جنوب کرمان باز است

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به بارش باران در این منطقه طی روز گذشته گفت: تمام محورهای ارتباطی جنوب کرمان باز است و تردد خودرو ها در این راهها جریان دارد.

تمام راههای جنوب کرمان باز است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، مسعود جمیلی کرمانی روز جمعه  افزود: هفت راهدارخانه در جنوب استان کرمان به صورت آماده باش در آمده و آماده ارائه خدمات به مردم است.

    وی بیان کرد: بارش باران در منطقه جنوب کرمان از ساعت 14 و 30 دقیقه روز گذشته (پنجشنبه) آغاز و تا بامداد امروز ادامه داشت و بیشترین بارش ها در محور جیرفت - ساردوئیه - بافت و جیرفت - جبالبارز - دهبکری گزارش شده است.
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان خاطرنشان کرد: از روز گذشته دستگاههای سنگین راهداری و نمک پاش در 2 گردنه برفگیر و هفت راهدارخانه و راهدارخانه های سربیژن و جبالبارز مستقر هستند تا در صورت نیاز به نمک پاشی و تیغ زنی محورها اقدام کنند.
    وی ادامه داد: راهداران برای ایمنی بیشتر تردد مردم و مسافران در محورها و گردنه های برفگیر حضور دارند و رانندگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت راههای کشور و جنوب استان کرمان از طریق شماره سامانه 141 از اوضاع جوی آگاه و سفر خود را با توجه به اوضاع جوی مدیریت کنند.
    وی از رانندگان خواست هنگام بارندگی و شرایط جوی نامناسب با راهداران همکاری کنند تا زمینه ایمن عبور و مرور فراهم شود.
    جمیلی با اشاره به آغاز فصل سرما گفت: رانندگان تجهیزات گرمایشی خودروها را کنترل و سرویس کنند تا دچار مشکل نشوند.
    ** باراش باران در جیرفت موجب خوشحالی مردم بویژه کشاورزان منطقه شد
    فرماندار جیرفت گفت: باراش باران در جیرفت موجب خوشحالی مردم بویژه کشاورزان منطقه شد لذا امیدواریم این بارش ادامه داشته باشد.
    احمد امینی روش افزود: در پی بارش باران شاهد کاهش دما در این شهرستان هستیم.
    وی اظهار کرد: مردم به حاشیه سه رودخانه شور، هلیل و ملنتی شهرستان جیرفت نزدیک نشوند و از نزدیک شدن دامهای خود به بستر این رودخانه ‌ها خودداری کنند.
    وی همچنین از گردشگرانی که به منطقه دلفارد سفر می ‌کنند خواست با توجه به وجود آبشار این منطقه در نزدیکی رودخانه گلم دلفارد از تردد در این مسیر خودداری کنند.
    اولین بارش زمستانی باران در شهرستان جیرفت بعد از ظهر روز پنجشنبه آغاز و تا بامداد روز جمعه ادامه داشت.
    شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط