فونیکسریمکسبهتام

محدودیت های ترافیکی جاده های مازندران ؛

کندوان جمعه یک طرفه می شود

عصر خودرو- پلیس راه نیروی انتظامی با اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی اصلی مازندران منتهی به تهران ، اعلام کرد که محور کندوان در روز جمعه ۱۰ آذر ماه جاری یکطرفه اعلام کرد .

کندوان جمعه یک طرفه می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) شروع می شود و تا 6 بامداد روز شنبه 11 آذر ادامه خواهد داشت.
    در این مدت تردد تمامی موتور سیکلت ها به استثنای موتور سیکلت های انتظامی و امدادی ، از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه هشتم آذر تا ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ 11 آذر از محورهای کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .
    ** محور کندوان
    - تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 10 آذر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت 17 تا 24 همین روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه است .
    - همچنین تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین موادسوختی ویا فاسدشدنی ، از محور کندوان کماکان ممنوع است.
    ** محور هراز
    - برای محور هراز (آمل - رودهن ) تردد کلیه تریلر ها همچنان ممنوع است .
    - تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ، از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه هشت آذر و همچنین از ساعت 8 صبح تا 24 بامداد روزهای پنجشنبه و جمعه 10 و 11 آذر از این محور ممنوع است .
    ** محور فیروزکوه
    - تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 10 آذر از تهران به سمت قائم شهر و بالعکس ، ممنوع است .
    همچنین مسافران و کسانی که قصد تردد از محورهای استان مازندران را دارند می توانند با تماس با مرکز مدیریت راههای کشور به شماره 141 ، اطلاعات لازم را کسب نمایند .
    هواشناسی مازندران هم اعلام کرد که از عصر فردا پنجشنبه تا روز شنبه موج جدید بارشی در استان گسترش می یابد و با توجه به احتمال بارش برف در محور های کوهستانی استان ، به همراه داشتن وسایل زمستانی مانند زنجیر چرخ ، لباس گرم و همچنین پر کردن باک بنزین خودرو الزامی است . 

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط