فونیکسریمکسبهتام

سرپرست معاون طرح و برنامه گروه خودروسازی سایپا:

فرایند ثبت نام اینترنتی سایپا عادلانه تنظیم شده و مورد تایید سازمان بازرسی کل کشور است

عصر خودرو- سرپرست معاون طرح و برنامه گروه خودروسازی سایپا با بیان این مطلب که فرآیند فروش اینترنتی محصولات سایپا تحت نظارت و تایید سازمان بازرسی کل کشور قرار دارد و به صورت عادلانه تنظیم شده، گفت: تمامی افرادی که موفق به ثبت نام می شوند از طریق آدرس اینترنتی و کدملی مورد شناسایی قرار می گیرند و امکان بروز خطا و تخلف در این فرآیند به هیچ عنوان وجود ندارد.

فرایند ثبت نام اینترنتی سایپا عادلانه تنظیم شده و مورد تایید سازمان بازرسی کل کشور است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، حسن قره یی از فرآهم بودن زیرساخت های سایت اینترنتی فروش محصولات سایپا خبرداد و گفت: گروه خودروسازی سایپا افزایش رضایت مشتریان و فراهم ساختن شرایط خرید آسان خودرو را وظیفه خود می داند.

    وی با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مشتریان جهت ثبت نام برخی محصولات این گروه در زمان فروش ویژه اینترنتی سایپا اظهارکرد: در حال حاضر فرآیند فروش ویژه محصولات از طریق سایت اینترنتی سایپا نسبت به گذشته ارتقای قابل توجهی داشته و در فروش اخیر، ظرفیت تخصیص یافته در مدت زمان کمتر از سه ساعت بفروش رسیده است که نشان دهنده قدرت و ظرفیت مطلوب این سامانه برای پاسخ گویی به نیاز مشتریان است.

    سرپرست معاون طرح و برنامه گروه خودروسازی سایپا در ادامه تصریح کرد: در لحظات ابتدایی آغاز ثبت نام فروش ویژه محصولات، سایت اینترنتی سایپا همواره با مراجعه بسیار بالای مشتریان رو به رو می شود و به همین دلیل تمهیدات لازم جهت نوبت دهی بر اساس اولویت مراجعه به سایت صورت پذیرفته است. لذا ممکن است افرادی که دیرتر مراجعه کنند در صف ثبت نام قرار گیرند که این موضوع موجب بروز وقفه در ثبت نام این افراد می شود

    وی تاکید کرد: در تمامی سایت های فروش ویژه محصول در شرکت های معتبر جهانی، زمانی که مراجعه شدید برای خرید یک محصول رخ دهد، سایت ها به دلیل حفظ امنیت هویتی و مالی کاربران، به صورت نوبتی اقدام به ارائه خدمات کرده و از ورود بی حد و حصر مراجعه کنندگان به سایت جلوگیری می کنند.

    قره ئی شرایط ثبت نام محصولات از طریق سایت اینترنتی را برای کلیه هموطنان به صورت یکسان و عادلانه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بهترین امکان و بستر ثبت نام اینترنتی برای محصولات گروه خودروسازی سایپا در سایت فراهم شده و در اختیار کاربران قرار دارد.

    وی اظهارکرد: در فروش های ویژه محصولات سایپا تمامی قوانین اعلام شده در بخشنامه ها اعم از محدودیت ثبت نام با یک کد ملی و به صورت غیر تکراری با امنیت بالا پیاده سازی شده است و در تمام فروشهای ویژه انجام شده این موضوع مورد بررسی سازمان بازرسی کل کشور قرار گرفته است و بر اساس تایید این سازمان هیچ گونه تخلفی صورت نپذیرفته است.

    سرپرست معاون طرح و برنامه گروه سایپا در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که ارائه خدمات مورد رضایت مشتریان به عنوان یک وظیفه در دستورکار سایپا قرار دارد گفت: تمام تلاش ما این است که کاربران در هنگام ثبت نام دچار مشکل نشده و بتوانند به صورت عادلانه و در یک شرایط امن هم هویت خود را ثبت کنند و هم پرداخت مالی ایمن داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو